kentriko banner omorfos teliko33kosmos

ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ  
Β. Στο «Αλσος Βέικου»
Ιδιαίτερα προνομιακό πεδίο αυθαίρετων επεμβάσεων για το Κράτος και το Δήμο μας αποτέλεσε η δασική - αναδασωτέα έκταση του Αλσους Βέικου στο Γαλατσι. Σταδιακά από το 1977 μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1990, κατασκεύασαν τις εγκαταστάσεις που φαίνονται στον παρακάτω πίνακα.

metroΤο Μετρό εδώ και 5 χρόνια έρχεται στο Γαλάτσι,αλλά κάπου συναντάει... υπόγεια εμπόδια.Πρόσφατα το θέμα της επέκτασης του μετρό της Αθήνας εντάχτηκε ξανά στην ημερήσια πολιτική ατζέντα,ενώ εδώ και τρία χρόνια δεκάδες πυκνοτακοιμένες περιοχές της Αττικής περιμένουν να ανοίξουν οι επτά «σφραγισμένοι» σταθμοί και ν' αρχίσουν να κατασκευάζονται νέοι.

 

 Μια λεύκα επί τη οδού Λυσίου στο Γαλάτσι έπεσε ξαφνικά στη μέση του δρόμου, κατά τη διάρκεια τεχνικών εργασιών, στα πλαίσια του προγράμματος “Πράσινη ζωή στην πόλη”, που προβλέπει την ανάπλαση της οδού και δημιουργία ποδηλατόδρομου.

hellenΗ παρουσία στο Γαλάτσι, της Δημ.Συμβούλου και επικεφαλή της δημοτικής παράταξης "Πολίτες σε Δράση" κ. Ελένης Αυλωνίτου,χαρακτηρίζεται από μεθοδικότητα,σοβαρότητα,εργασιομανία και τιμιότητα.Φαίνεται όμως,ότι για κάποιους τα προσόντα αυτά δεν μπαίνουν προς αξιολόγηση στο χώρο εργασίας.,αφού για μια φορά ακόμα η διοίκηση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθήνας (ΟΑΚΑ) με την απειλή νέας πειθαρχικής δίωξης,προσπαθεί να την τρομοκρατήσει

Με αφορμή αυτές τις απειλές αυτές το τμήμα Αθλητισμού του Συνασπισμού,εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση..

Χάνουν τους νέους τα παραδοσιακά Μ.Μ.Ε.

Με βάση πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας Κάπα Research στην εφημερίδα «Το Βήμα», η εμπιστοσύνη των νέων τόσο στον έντυπο Τύπο, όσο και -προπαντός- στην Τηλεόραση, είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Μόλις 22% για τον Τύπο και 9% για την Τηλεόραση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πριν από κάμποσα χρόνια,απ΄ότι λένε οι μεγαλύτεροι,για να πας από το ένα άκρο της Νέας Ιωνίας στο άλλο,έπρεπε να περάσεις ένα ποτάμι.

Αν ήθελες πάλι,να δεις τον Πειραιά από ψηλά,θα έπρεπε να είχες εξοπλισμό ορειβάτη και στενή σχέση με τη Φύση,ώστε να φτάσεις κοντά στα
Τουρκοβούνια.
 Στη σημερινή εποχή τώρα,αν έχεις μια συμπάθεια στη Φύση,μπορείς να φανταστείς τι έχει μείνει από τη περίοδο της προ-τσιμεντοποίησης 
στη πόλη μας και να αισθανθείς τυχερός που υπάρχει το Άλσος ΒεΪκου και η αυλή της Ομορφοκκλησιάς ακριβώς απέναντι από την πύλη,
η οποία αντιστέκεται σθεναρά,έναντι των χιλιάδων εξατμίσεων που πασπαλίζουν με καυσαέριο την όμορφή της όψη καθημερινά.
 

 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Γαλατσίου Λαμπρινής με επιστολή του προς τον Δήμαρχο Αθηνών κ.Καμίνη,διαμαρτύρεται εντονόταταγια το δεκαπενθήμερο πανηγύρι που στήνεται στην πλατεία του Αγίου Ανδρέα  Λαμπρινής,προκαλάντας οικονομικό πλήγμα στην ήδη δοκιμαζόμενη αγορά...

Προς κ. Δήμαρχο Αθηναίων και Δημοτικό Συμβούλιο

«Τι πρέπει και τι μπορούμε να κάνουμε μέσα από τον πολιτισμό, πολλοί μαζί, χωρίς λαϊκισμούς και σκοπιμότητες, για να κρατηθούμε και να κρατήσουμε όρθιους τους ανασφαλείς και αβέβαιους συμπολίτες μας;

Ας πούμε βρίσκεστε πάνω στα τουρκοβουνια-αττικό άλσος και ξαφνικά μπροστά σας εμφανίζεται ένα τηλεσκόπιο διαφορετικό από όλα τ αλλά….Ένα τηλεσκόπιο που αν κοιτάξετε από μέσα θα σας πάει ένα μικρό ταξίδι στον χρόνο….95 χρόνια πίσω σ ένα μικρό χωριουδάκι όπου Οι πρώτοι μόνιμοι κάτοικοι καταφθάνουν γύρω στα 1910 και έρχονται κυρίως ως εργατικό δυναμικό για τη λειτουργία των Καμινιών. Τα πρώτα σπίτια χτίζονται κοντά στην σημερινή περιοχή “Λιναρά”. Η περιοχή αρχίζει ν’ αναπτύσσεται με πιο γρήγορους ρυθμούς. Δεν έχει μπει ακόμα στο σχέδιο και αυτό διευκολύνει αρκετούς να χτίσουν αυθαίρετα. Το 1925 οι κάτοικοι φτάνουν περίπου τους 1000 και γίνονται οι πρώτες προσπάθειες να δημιουργηθεί Κοινότητα και ν’ αποσχισθεί από τον Δήμο Αθηναίων. Το 1927 δημοσιεύεται διάταγμα με το σκοπό αυτό, αλλά ανακαλείται 2 μήνες αργότερα, αφού οι περισσότεροι κάτοικοι δεν είναι Δημότες Αθηναίων…

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

Συμπατριώτες και φίλοι,
Σας καλούμε την ΤΡΙΤΗ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ και ώρα 11:00 π.μ. στο μνημείο της Εθνικής Αντίστασης, για να παραστούμε στην επιμνημόσυνη δέησης που θα γίνει, εις μνήμην των θυμάτων, από την θηριωδία των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής στα Καλάβρυτα, το 1943.
Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων στο μνημείο από φορείς και συλλόγους που επιθυμούν να καταθέσουν στεφάνι.
Μετά το πέρας της τελετής θα προσφερθούν κεράσματα στα γραφεία του συλλόγου.

Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΠΕΛΙΤΣΗΣ Γ.                                                        ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Δ.

3 IES AD

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi