kentriko banner omorfos teliko33kosmos

Οι οργανώσεις Ν. Ιωνίας, Γαλατσίου και Φιλοθέης Ψυχικού της Δημοκρατικής Αριστεράς στηρίζουν την Αναδάσωση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Δήμων για την Προστασία και Ανάπλαση των Τουρκοβουνίων (ΣΠΑΤ)

Ακατάπαυστα συνεχίζονται οι διαρρήξεις στα καταστήματα του Γαλατσίου με θύματα τους ιδιοκτήτες που πλέον κάθε πρωί δεν ξέρουν τι θα αντικρίσουν πηγαίνοντας στο μαγαζί τους!

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Γαλατσιου που συνεδρίασε στις 16 Νοεμβρίου συζητήθηκε το θέμα του καθορισμού των συντελεστών τελών καθαριότητας και φωτισμού για το έτος 2012, ύστερα από σχετική εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής.

Το θέμα της ρύθμισης παλαιών οφειλών και της είσπραξης τρεχουσών οφειλών του Δήμου Γαλατσίου με την ΕΥΔΑΠ συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 16ης Νοεμβρίου.

                                                                                                      «ΔΡΑΣΗ»: Ημερίδα - Συζήτηση - Αναφορές

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

ΔΡΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
& ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ

Στις 9 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 6.30 μ.μ. στην αίθουσα του Συλλόγου  <<Κρητών Γαλατσίου>> συνεδρίασε η ιδρυτική ομάδα, του Νέου Πολιτιστικού φορέα με τίτλο.Στην ιδρυτική συγκέντρωση (συνέλευση) παραβρέθηκαν αρκετοί Ρουμελιώτες, κάτοικοι Γαλατσίου - Λαμπρινής των Νομών Αιτ/νιας, Βοιωτίας, Ευβοίας, Φθιώτιδας, Ευρυτανίας, και Φωκίδας, όπως το καταστατικό ορίζει.

logoroad
Εως τώρα έπαιρναν τους δρόμους και γυριζαν στις γειτονιές.Την Κυριακή 27 Νοεμβρίου,αποφάσισαν να το γλεντήσουν στο νέο τους  χώρο ,με φαγητό, χορό και τραγούδι....
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αφού συγκεντρωθήκαμε να διαδηλώσουμε με τεντζερέδια και σφυρίχτρες για την επιβολή της Τροϊκανής Κατοχής …….
Αφού συμμετείχαμε σε όλους τους μικρούς και μεγάλους αγώνες του Γαλατσίου ……

 Ερημιά, πίκρα, ξινίλα και πεσμένα …φτερά στο Δήμο Γαλατσίου!!! «Δεν προχωράει το πράγμα με τίποτα» σχολίασε έμπειρος δημοτικός σύμβουλος της Διοίκησης. Τι λες άνθρωπέ μου; Όχι μόνο προχωράει, αλλά τρέχει με …χίλια! Μόνο που η πορεία είναι …κατηφορική!!!



Ρεπορτάζ: Θάνος Κολοβός

Μια πραγματικά απίστευτη ιστορία έχει διαδραματιστεί στο Γαλάτσι. Στρέμματα δάσους βαπτίστηκαν από το ελληνικό Δημόσιο «οικόπεδα», κρίθηκαν απαλλοτριωτέα, με τους υποτιθέμενους ιδιοκτήτες τους να εισπράττουν χρυσάφι ως αποζημίωση, και στη συνέχεια «μετατράπηκαν» και πάλι σε δάσος!

Εκδηλώσεις

Το Συνδικάτο Οικοδόμων-Παράρτημα Γαλατσίου, ο Σύλλογος Γυναικών Γαλατσίου και η Επιτροπή Συνταξιούχων, Επιτροπή Γαλατσίου της ΠΑΣΕΒΕ,διοργανώνουν συγκέντρωση,ενάντια στο χαράτσι της ΔΕΗ

3 IES AD

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi