ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
Συμπατριώτες και φίλοι,
Σας καλούμε την ΤΡΙΤΗ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ και ώρα 11:00 π.μ. στο μνημείο της Εθνικής Αντίστασης, για να παραστούμε στην επιμνημόσυνη δέησης που θα γίνει, εις μνήμην των θυμάτων, από την θηριωδία των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής στα Καλάβρυτα, το 1943.
Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων στο μνημείο από φορείς και συλλόγους που επιθυμούν να καταθέσουν στεφάνι.
Μετά το πέρας της τελετής θα προσφερθούν κεράσματα στα γραφεία του συλλόγου.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΕΛΙΤΣΗΣ Γ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Δ.





