
«Γκρέμιστα, γκρέμιστα όλα πια…γκρέμιστα, γκρέμιστα τρελή καρδιά…»! Αυτό είναι το κεντρικό νόημα του μηνύματος της Δασικής Υπηρεσίας προς το Δήμο Γαλατσίου. Ζητάει να γκρεμιστούν οι παράνομες εγκαταστάσεις στο Άλσος Γαλατσίου!!!

Γαλάτσι, 19 Ιανουαρίου 2012
Συνάντηση μείζονος σημασίας για το άλσος Βεϊκου και κατ’ επέκταση για το μέλλον της μεγαλύτερης έκτασης αναψυχής στο Γαλάτσι πραγματοποίησαν χθες, 18 Ιανουαρίου 2011, ο Δήμαρχος Γαλατσίου, Κυριάκος Τσίρος, η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Γεωργία Κιτσίνη, οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και η Νομική Υπηρεσία του δήμου.

Γαλάτσι, 18 Ιανουαρίου 2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για όσους επικαλούνται
οικονομική αδυναμία πληρωμής του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε
Για το έτος 2012 το ειδικό τέλος συνεισπράττεται από τη Δ.Ε.Η. και τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος σε πέντε ισόποσες δόσεις, από τον Απρίλιο του 2012 μέχρι τον Ιανουάριο του 2013.

Ένας συμπολίτης μας Γαλατσιώτης, ο Ιωάννης Σαραντόπουλος του Γεωργίου,θα υποβληθεί σε εγχείρηση καρδιάς στο Ωνάσειο και θα χρειαστεί μεταγγιση αίματος.
Στα τέλη του 2012, αναμένεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4. Πρόκειται για το τμήμα το οποίο ξεκινάει από το Άλσος Βεΐκου και καταλήγει στο σταθμό Ευαγγελισμός. Αυτή την περίοδο ολοκληρώνονται οι μελέτες, αν και υπάρχει κίνδυνος η κατασκευή της γραμμής να καθυστερήσει, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.
Όργιο παρανομίας παρατηρείται στα θρησκευτικά παζάρια, με την ανοχή των δήμων, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλαν παράγοντες του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Μάλιστα η «ταρίφα» κυμαίνεται από 130 ως 160 ευρώ ανά 4 τετραγωνικά μέτρα για δύο ημέρες για κάθε άδεια.
Διοίκηση: Ρεαλιστικός
Αντιπολίτευση: Πλασματικός

Εκ διαμέτρου αντίθετες είναι οι απόψεις συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης ως προς τον προϋπολογισμό εσόδων και εξόδων του Δήμου Γαλατσίου για το 2012.
Ρεαλιστικός και ο πρώτος πραγματικός προϋπολογισμός που έχει κατατεθεί ποτέ, λέει πως είναι η διοίκηση ενώ η αντιπολίτευση μιλά για πλασματικό και ανέφικτο, κυρίως λόγω της αδυναμίας της δημοτικής αρχής για σωστή διαχείριση και ιεράρχηση των αναγκών του Δήμου.

Τροχαίο ατύχημα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου, στις 12:30 το μεσημέρι, στη διασταύρωση των οδών Βεΐκου - Μεσσηνίας - Υψηλάντου.