Για το πρόγραμμα ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ, που συμμετέχει ο Δήμος Γαλατσίου (όπως και άλλοι 109 Δήμοι), έχω να κάνω το εξής σχόλιο: Την ώρα που η χώρα πτωχεύει και ο κοσμάκης υποφέρει και πεινάει, κάποιοι πανηγυρίζουν γιατί 994.450 ευρώ θα δοθούν για «λαμπτήρες νέας τεχνολογίας καθώς και πιλοτικές παρεμβάσεις στις αστικές μεταφορές, μελέτη αστικής κινητικότητας και δράσεις διάδοσης, δικτύωσης και δημοσιότητας-ενημέρωσης»… Ω ποία απέραντη μελαγχολία (και αγανάκτηση)!!!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της “Ένωσης Ρουμελιωτών Γαλατσίου – Λαμπρινής”
Σας Προσκαλεί να παρευρεθείτε
Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου και ώρα 12:00

Γαλάτσι 5.1.2012
Αγαπητοί φίλοι,
Σε μια δύσκολη εποχή οι ευχές όλων μας πιστεύουμε ότι συνοψίζονται στα:
ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ,
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΑΣ, και
ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝA & ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ,
ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Την Κυριακή 15 Ιανουαρίου και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του συλλόγου Δανακιωτών. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα γίνει και η βράβευση των παιδιών που πέτυχαν την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Ιδρύματα.
Εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Γαλατσίου για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ», το οποίο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα. Ειδικότερα, ο Δήμος Γαλατσίου είναι ένας από τους 106 ΟΤΑ που έτυχαν θετικής αξιολόγησης από τις 191 συνολικά υποβληθείσες προτάσεις πρώην Καποδιστριακών Δήμων.
Με ιδιαίτερη επισημότητα, παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, εορτάστηκαν και φέτος στο Γαλάτσι τα Άγια Θεοφάνεια, η μεγαλύτερη γιορτή των υδάτων και της κάθαρσης της φύσης.
Για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού κατά την περίοδο 2011-12, ο Αθλητικός Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Γαλατσίου,
Την “Invest in Greece” επισκέφθηκε την εβδομάδα που πέρασε ο Δήμαρχος Γαλατσίου κ. Κ. Τσίρος, συνοδευόμενος από την Πρόεδρο της Διαπαραταξιακής για το ΠΑΛΑΙ κα Γ. Κιτσίνη και τη νομική σύμβουλο κα Χ. Γκουβέτσου, προκειμένου να ενημερωθούν για τυχόν υπαγωγή του έργου (μετατροπή του Ολυμπιακού Γυμναστηρίου σε εμπορικό κέντρο) στο fast track.
Νίκη με το καλημέρα του νέου χρόνου.Αποδίδοντας καλό ποδόσφαιρο κατά διαστήματα, ο ΠΑΣ Γαλατσίου επικράτησε του Αστέρα Ζωγράφου, με σκορ 1-0,και γεύτηκε τη νίκη μετά πολύ καιρό...
Στο Δημοτικό Συμβούλιο που συνεδρίασε στις 28 Δεκεμβρίου εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία η στήριξη και η συνεργασία του Δήμου Γαλατσίου στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου για την υλοποίηση του τριετούς προγράμματος «Οικολογικά Σχολεία» όπου, εκτός από τη θεωρητική περιβαλλοντική εκπαίδευση, θα πραγματοποιείται και πρακτική των μαθητών πάνω στο θέμα.