kentriko banner omorfos teliko33kosmos

logogalΟ Δημος Γαλατσίου αναφέρει σε ανακοίνωσή του,ότι σταματά προς το παρόν η παραλαβή των δικαιολογητικών για το χαράτσι και το ομαδικό εξώδικο που είχε αναλάβει να στείλει ο Δήμος προς τη ΔΕΗ...

logopas

Διοικητικές εξελίξεις στην ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΣ Γαλάτσι με το νέο χρόνο.

 

Ένα κεράκι στη μνήμη του «Αγίου των Ελληνικών Γραμμάτων», του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, άναψαν την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου το μεσημέρι οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Γυμνασίου Γαλατσίου, στο φιλόξενο χώρο του διδακτηρίου τους.

Η πρόταση της Λαϊκής Συσπείρωσης (Χαραλαμπίδης, Αγγελής) να οργανώσει ο Δήμος συσσίτια στα σχολεία του Γαλατσίου ήταν ό,τι καλύτερο έχω ακούσει τελευταίως… Δυστυχώς, η Δημοτική Αρχή δεν την πήρε σοβαρά. Με λυπεί το γεγονός ότι ούτε ο Δήμαρχος, ούτε οι περισσότεροι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν αντιληφθεί το τι γίνεται αυτήν τη στιγμή στην κοινωνία και τι είναι αυτό που έρχεται… Πανηγυρίζει ο Δήμαρχος και η παρέα του για το πρόγραμμα «πράσινη ζωή στην πόλη» των 2.000.000 ευρώ και τα άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα εκατομμυρίων ευρώ για εργολαβίες και έργα βιτρίνας, την ώρα που η Πρόεδρος της Ένωσης Γονέων δίνει στοιχεία για υποσιτισμένους μαθητές στο Γαλάτσι, ενώ όλα δείχνουν ότι θα υπάρξουν ακόμη περισσότεροι… ΝΤΡΟΠΗ!

Χριστουγεννιάτικη συναυλία βυζαντινής μουσικής δόθηκε στον Ιερό Ναό της Αγ. Ειρήνης στο Γαλάτσι την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου και τα εκκλησιαστικά καθίσματα γέμισαν από πλήθος κόσμου που άκουγε αφοσιωμένο τους ψαλμούς.

Στα πλαίσια του προγράμματος «Πράσινη ζωή στην πόλη», ο Δήμος Γαλατσίου ξεκίνησε έργα ανάπλασης στην οδό Λυσίου, τα οποία όμως τελικά προκάλεσαν σοβαρότατες ζημιές στα δέντρα που βρίσκονται στο πεζοδρόμιο καθώς ξεριζώθηκαν ήδη δύο από αυτά το πρωί της Παρασκευής 16 Δεκεμβρίου.

Τα καημένα τα δεντράκια της Λυσίου… Τι ήταν αυτό που έπαθαν στα ξαφνικά; Οι κάτοικοι πιστεύουν ότι το «έγκλημα» ήταν προσχεδιασμένο, δηλαδή ότι τα δέντρα καταστράφηκαν επίτηδες για να προετοιμαστεί το έδαφος για το υπόγειο πάρκινγκ… Το βρίσκω τραβηγμένο, αλλά κι έτσι αν είναι, υπάρχει κανείς σ’ αυτό το Δήμο που πιστεύει ότι οι κάτοικοι θ’ αφήσουν να γίνει το πάρκινγκ; Θυμηθείτε το «κάζο» που έπαθε ο Κακλαμάνης με το πάρκο της Πατησίων!!

Αποκαλυπτικότατα τα δύο έγγραφα που δημοσιεύουμε σήμερα, της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Γαλατσίου προς την τεχνική εταιρεία ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει την εκτέλεση των έργων ανάπλασης στην οδό Λυσίου, στα πλαίσια του έργου ζωή «Πράσινη ζωή στην Πόλη». Από τα έγγραφα προκύπτει ότι οι ζημιές λόγω των τεχνικών έργων είναι εκτεταμένες και βρίσκονται σε κίνδυνο τρεις ακόμη λεύκες. Υπενθυμίζουμε ότι λίγο μετά την έναρξη των εργασιών και το σκάψιμο της οδού, κατέπεσε μία λεύκα, ενώ μία ακόμη έχει γείρει επικίνδυνα, χωρίς να γνωρίζουμε εάν υπάρχει δυνατότητα το δέντρο να σωθεί. 

Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, που η αβεβαιότητα και ο φόβος του αύριο, στενεύουν και περιορίζουν το σήμερα, και την καθημερινότητά μας διαγουμίζει η τριπλή κρίση, κοινωνική-οικονομική-ηθική, είναι ώρα να αναθεωρήσουμε τις συνηθειές μας.

                     ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

       Ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού και     Αθλητικού Οργανισμού, με μεγάλη χαρά σας προσκαλεί στη Γιορτή Αγάπης, που θα πραγματοποιηθεί στις 15/1/2012, ημέρα Κυριακή και ώρα 10:30π.μ. στο κλειστό γήπεδο, στο Άλσος Βεΐκου ,

3 IES AD

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi