Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011, 00:01

Ρεπορτάζ: Θάνος Κολόβός - Παναγιώτης Βλαχουτσάκος
Ένα - ένα ξεφυτρώνουν τα αυθαίρετα κτίσματα που υπάρχουν στο Άλσος Βεΐκου. Σε γκαράζ και συνεργεία έχουν μετατραπεί τεράστιες εκτάσεις του άλσους οι οποίες με αποφάσεις έχουν κατ’ εξακολούθηση χαρακτηριστεί αναδασωτέες.
Μετά τις αποκαλύψεις της zougla.gr για τις 16 παράνομες κατασκευές από τις οποίες οι περισσότερες έχουν κατασκευαστεί από το ελληνικό κράτος, σήμερα σας αποκαλύπτουμε τις δικαστικές «διαμάχες» μεταξύ του Δήμου Γαλατσίου και του Ελληνικού Δημοσίου για μια έκταση συνολικού εμβαδού 4.360,50 τ.μ. Ενός οικοπέδου-φιλέτου.
Τώρα που έχουμε – επιτέλους – Πρωθυπουργό Τραπεζίτη, μπορώ κι εγώ πλέον να αφοσιωθώ απερίσπαστος στα του Δήμου Γαλατσίου…. Μπρρρρρρρρρρ! Ανατσουτσούριασα χθες, κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου, μόλις ο Δήμαρχος δήλωσε ότι βγαίνει στην …Αντεπίθεση! Κουράγιο, παιδιά, θα το αντέξουμε κι αυτό!

Η Επιτροπή Κατοίκων του Ανω Γαλατσίου σε συνεργασία με τον Εκπολιτιστικό Εξωραϊστικό και Αθλητικό Σύλλογο Ανω Γαλατσίου οργάνωσαν συγκέντρωση το πρωί της Κυριακής 6 Νοεμβρίου, στο πάρκο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Χρυσανθέμων - Υψομέτρου - Στρεψιάδου και Γρηγορίου Ε’ στο Ανω Γαλάτσι, καλώντας όλους τους δημότες να συζητήσουν για το μείζον πρόβλημα της ύπαρξης υποσταθμού κεραίας κινητής τηλεφωνίας (Vodafone) που έχει εγκαταστήσει ένας κάτοικος στην ταράτσα του επί της οδού Χρυσανθέμων 18.
Όπως ανακοίνωσε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο Γαλατσιου, ο Δήμαρχος Κυριάκος Τσίρος, η λεωφορειακή γραμμή 624 θα επαναλειτουργήσει από 5 Δεκεμβρίου. Τα δρομολόγια της γραμμής θα μειωθούν αισθητά και θα γίνονται ανά μία ώρα. Ο Δήμος Γαλατσίου θα πληρώσει στον ΟΑΣΑ για την λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής 624, 160.000 ευρώ τον χρόνο.
Πηγη: e-grammi.gr
Γαλάτσι, 11 Νοεμβρίου 2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Δήμος Γαλατσίου σας ενημερώνει ότι δεν ευθύνεται και δεν έχει καμία ανάμειξη στις τηλεφωνικές ενημερώσεις πωλητών (πλασιέ) αγνώστου προέλευσης σε δημότες, στους οποίους αναφέρουν ψευδώς ότι έχουν συνεργασία με το δήμο.
Γαλάτσι, 10 Νοεμβρίου 2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Στις 9 Νοεμβρίου 2011 ξεκίνησαν κανονικά τη λειτουργία τους όλοι οι παιδικοί σταθμοί του Δήμου Γαλατσιου,
Γαλάτσι, 10 Νοεμβρίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΩΡΕΑΝ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (ΕΕΤΗΔΕ) ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ
Ο Δήμος Γαλατσίου αποφάσισε να συμπαρασταθεί στους δημότες όσον αφορά το ειδικό τέλος ακινήτων (ΕΕΤΗΔΕ) που συμπεριλαμβάνεται στη ΔΕΗ, παρέχοντας δωρεάν νομική υποστήριξη. Ειδικότερα, το Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2011 εξέδωσε κοινό ψήφισμα, κατόπιν εισηγήσεως του Δημάρχου, Κυριάκου Τσίρου, στο οποίο δηλώνουν τη συμπαράστασή τους στους δημότες στο θέμα της ΕΕΤΗΔΕ στους λογαριασμούς της ΔΕΗ και εξουσιοδοτούν επιστημονικό συνεργάτη – δικηγόρο του Δήμου, ώστε να αναλάβει όλες τις υποθέσεις και να τις αποστείλει συγκεντρωτικά με εξώδικα προς τη ΔΕΗ.
ή 
Πόσες φορές έχουμε ακούσει το ‘’MIND THE GAP’’ στο μετρό και στον προαστιακό; Προσοχή στο διακενό εννοεί η υπέροχη φωνή που θέλει να μας προστατέψει από το να σκοντάψουμε στο κενό ανάμεσα στο βαγόνι και στη στάση ή προφήτευε τις επιλογές του GAP, Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου, όταν ανέλαβε την προεδρία του ΠΑΣΟΚ.
Δύο νέα έργα που παραμένουν στάσιμα κατά τα τελευταία χρόνια επιδιώκει να προωθήσει το υπουργείο Υποδομών, με τα τέσσερα από τα πέντε υπό κατασκευή και αναβάθμιση μεγάλα οδικά έργα να παραμένουν «μπλοκαρισμένα».
Σε ποια projects φαίνεται ότι υπάρχει κινητικότητα;
Στην γραμμή 4 του Μετρό η οποία, βάσει του ρυθμιστικού σχεδίου Αθήνας-Αττικής 2021, θα αποτελείται από τις γραμμές Περισσός – Γαλάτσι – Κυψέλη – Πανεπιστήμιο – Ευαγγελισμός – Ζωγράφου – Μαρούσι – Λυκόβρυση / Εθνική Οδός Αθ.-Θεσ/νίκης, με τη διακλάδωση Ευαγγελισμός – Βύρωνας – Ανω Ηλιούπολη. Η εν λόγω γραμμή σχεδιάζεται να εξυπηρετεί και το πανεπιστημιακού συγκρότημα Ζωγράφου – Ιλισίων.
Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του αντιμετωπίζει εδώ και αρκετά χρόνια ο Β’ Παιδικός Σταθμός Γαλατσίου επί της οδού Βυζαντίου 20. Οι καταγγελίες και τα παράπονα των γονέων και των κηδεμόνων των παιδιών που φιλοξενεί συνεχίζονται έως σήμερα αλλά, δυστυχώς, καμία αλλαγή δεν έχει γίνει.