Πολλά τα τηλεφωνήματα που έχουμε δεχθεί από περιοίκους της πλατείας που περικλείεται από τις οδούς Ι. Φωκά, Εκάβης και Κυβέλης, στο Γαλατσι,οι οποίοι διαμαρτύρονται έντονα για την επί σειρά μηνών ή και χρόνων παρουσία εγκαταλελειμμένων οχημάτων εκεί. Δυστυχώς, θα επαναλάβουμε τα συνηθισμένα ότι αυτά αποτελούν εστίες μόλυνσης και ότι καταλαμβάνουν άδικα θέσεις στάθμευσης. Ωστόσο, όσο δίκιο κι αν έχουμε, μάλλον αποτελούν «ψιλά γράμματα» για τους... αρμόδιους. Ιδού το φωτορεπορτάζ.