kentriko banner omorfos teliko33kosmos

Δ.Σ. Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Π  Ρ  Ο  Σ  Κ  Λ  Η  Σ  Η
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ  ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

 

ΑΡΙΘΜΟΣ

ΘΕΜΑΤΟΣ 

Θεματα της Ημερησιας Διαταξης

1ο

Έγκριση του σχεδίου Στρατηγικού σχεδιασμού του Δήμου Γαλατσίου ετών 2012-2014.

2ο

Αναμόρφωση προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων του «Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Γαλατσίου» οικον. έτους 2011.

Η δημοτική κίνηση Γαλατσίου «Άλλος Δρόμος για μια κοινωνία αλληλεγγύης και συμμετοχής» καταγγέλλει την υπουργό Παιδείας  Άννα Διαμαντοπούλου για την εντολή της να διωχθεί πειθαρχικά ο Πρόεδρος της Γ ΈΛΜΕ Μπάμπης Κόκλας, πολίτης ενεργός και δραστήριος με μεγάλη και μακρόχρονη προσφορά και στα κοινά του Δήμου μας.

Μετά την επικίνδυνη στρατηγική Παπανδρέου, νέα δανειακή σύμβαση θα περάσει με 180 ψήφους το λιγότερο. Ο Σαμαράς ή ψάρωσε ή το είχαν κανονίσει. Το θέμα είναι να μην ψαρώνουμε εμείς. Όλοι είναι στο κόλπο. Και οι πολιτικοί και τα ΜΜΕ.

      

Δε μου αρέσει να βγάζω βεβιασμένα συμπεράσματα, αλλά μετά την κυβέρνηση εθνικής ενότητας που είναι προ πυλών, τα αποτελέσματα των κωμικοτραγικών εκλογών του 2011, μόνο αισιόδοξα δεν θα είναι.

Ενώ στην αρχή όλα έδειχναν ότι η τετράδα Μερκελ-Σαρκοζί & Παπανδρέου-Βενιζέλος έπαιζαν στη μπιρίμπα το μέλλον της Ελλάδας, ξαφνικά ο Έλληνας πρωθυπουργός σταμάτησε. Το παιχνίδι χάλασε.

 

Οι εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου στο Δήμο Γαλατσίου τελέσθηκαν με Δοξολογία στον Ιερό  Ναό Αγίας Γλυκερίας και επιμνημόσυνη δέηση στο μνημείο των Ηρώων, χοροστατούντων των τοπικών επισκόπων.  Έγινε κατάθεση στεφάνων από το Δήμαρχο Κυριάκο Τσίρο και εκπροσώπους των τοπικών Συλλόγων και ενώπιον πολύ κόσμου.
Ρεπορτάζ: Θάνος Κολοβός

Νέα δεδομένα για την υπόθεση των αυθαιρέτων του ΥΠΕΧΩΔΕ -και όχι μονο- στο Άλσος Βεΐκου προκύπτουν από τα όσα αποκαλύπτει σήμερα η zougla.gr. Κάτοικοι της περιοχής έκαναν αγωγή κατά  του ελληνικού δημοσίου αλλά και στο Δήμο Γαλατσίου. Οι πολίτες ζητούν αποζημιώσεις συνολικά 4,5 εκ ευρώ για την καταστροφή του δάσους από τις παράνομες κατασκευές.

Πολλά τα τηλεφωνήματα που έχουμε δεχθεί από περιοίκους της πλατείας που περικλείεται από τις οδούς Ι. Φωκά, Εκάβης και Κυβέλης, στο Γαλατσι,οι οποίοι διαμαρτύρονται έντονα για την επί σειρά μηνών ή και χρόνων παρουσία εγκαταλελειμμένων οχημάτων εκεί. Δυστυχώς, θα επαναλάβουμε τα συνηθισμένα ότι αυτά αποτελούν εστίες μόλυνσης και ότι καταλαμβάνουν άδικα θέσεις στάθμευσης. Ωστόσο, όσο δίκιο κι αν έχουμε, μάλλον αποτελούν «ψιλά γράμματα» για τους... αρμόδιους. Ιδού το φωτορεπορτάζ.

Η δραματική κατάσταση στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Γαλατσίου παραμένει και το κλίμα μεταξύ των τριών εμπλεκόμενων πλευρών - συμβασιούχων, γονέων, δημοτικής αρχής - εξακολουθεί να είναι τεταμένο. Την κατάσταση στα χέρια τους αποφάσισαν να πάρουν οι γονείς, οι οποίοι απαίτησαν και είδαν το δήμαρχο Κ. Τσίρο, ζητώντας του να δώσει, επιτέλους, λύση στο πρόβλημα λειτουργίας των παιδικών σταθμών.

Μαύρος καπνός βγήκε  και σήμερα από το Δημαρχείο Γαλατσιου, αφού και η σημερινή ψηφορία στο έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο,για την εκλογή του Συμπαραστάτη του Δημότη και του Δήμου απέβη άκαρπη.. 

3 IES AD

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi