Τοπική Οργάνωση Γαλατσίου
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Γαλατσι, 24 Οκτωβριου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 3 Οκτωβρίου 2011 και στο Γαλάτσι οι εσωκομματικές εκλογές της Δημοκρατικής Συμμαχίας, με συμμετοχή των παλαιών της μελών αλλά και με αρκετές νέες εγγραφές. Από την εκλογική διαδικασία ανεδείχθη το 9μελές Διοικητικό Συμβούλιο της Τοπικής Οργάνωσης Γαλατσίου, το οποίο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες εκλογής,επαναπροκηρύσσεται ο Διαγωνισμός για την θέση του Συμπαραστάτη του Δημότη και του Δήμου και καλούνται οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα έως την 25η Οκτωβρίου 2011,
· Τις διατάξεις του άρθρου 77 του Ν.3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 56 παρ. 2 του Ν. 3966/2011 (Φ.Ε.Κ. Α΄ 118) και ισχύει σήμερα.
· Την υπ’ αριθ. Πρωτ. 27230/7-6-2011 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Ρεπορτάζ: Θάνος Κολοβός – Παναγιώτης Βλαχουτσάκος
Τεράστιο ζήτημα έχει προκύψει μετά την απόφαση της Διεύθυνσης Δασών Αθηνών που κρίνει ως «αυθαίρετα και κατεδαφιστέα» 16 δημόσιες κατασκευές στο Δήμο Γαλατσίου.
Οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις βρίσκονται μέσα στο Άλσος Βεΐκου και καταλαμβάνουν έκταση 62 στρεμμάτων.
Αποτέλεσμα αυτής της απόφασης είναι να έχει ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ του Δήμου και του Δασαρχείου.
Όλες οι κατασκευές, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Δασαρχείου, είναι σε αναδασωτέο δημόσιο δάσος. Το πιο εξοργιστικό, όμως, της υπόθεσης είναι ότι πολλές από τις εγκαταστάσεις έχουν ανεγερθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ και την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Γαλάτσι, 18 Οκτωβρίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αποκαλυπτήρια της προτομής του Νικηφόρου Μανδηλαρά
Σε μια σεμνή και συγκινητική τελετή, στην πρώην πλατεία Σκύρου, έγιναν τα αποκαλυπτήρια της προτομής του αγωνιστή της Δημοκρατίας, Νικηφόρου Μανδηλαρά, από τον Δήμαρχο Γαλατσίου, Κυριάκο Τσίρο και το Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Εμμανουήλ Μαργαρίτη, την Κυριακή 16 Οκτωβρίου.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους μέλη της οικογένειας Μανδηλαρά, ο τ. Πρόεδρος της Βουλής και βουλευτής ΠΑΣΟΚ Απ. Κακλαμάνης και ο αγωνιστής της Εθνικής Αντίστασης και τ. βουλευτής Συνασπισμού Μανόλης Γλέζος, οι οποίοι ήταν προσωπικοί φίλοι του αείμνηστου Ν. Μανδηλαρά.
Επίσης παραβρέθηκαν δημοτικοί σύμβουλοι Γαλατσίου και Νάξου, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Κορωνιδιατών Νάξου Αντώνης Παπακωνσταντής και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου καθώς και εκπρόσωποι πολιτιστικών και αθλητικών φορέων της πόλης μας.
Ο Δήμαρχος Γαλατσίου, Κυριάκος Τσίρος στην ομιλία του μεταξύ άλλων τόνισε οτι «η προτομή του Ναξιώτη αγωνιστή που δολοφονήθηκε υπερασπιζόμενος τη δημοκρατία, είναι παράλληλα και ένας φόρος τιμής σε όσους αγωνίζονται για δικαιοσύνη και δημοκρατία στην Ελλάδα, που διανύει για μια ακόμη φορά μια δύσκολη περίοδο».
Η πρώην πλατεία Σκύρου, μετονομάστηκε επίσημα, μετά την τελετή, σε πλατεία Νικηφόρου Μανδηλαρά.
(...)ξέρουμε τι μπορούμε να περιμένουμε από τους ηγεμόνες μας. όλα όσα παραχώρησαν, α ν α γ κ ά σ τ η κ α ν να τα δώσουν. αλλά ακόμα κι αυτά, μας τα πέταξαν σαν ελεημοσύνη που την ζητιανέψαμε... κατηγορούν τους νέους ότι χρησιμοποιούν τη βία. δε βρισκόμαστε όμως εγκλωβισμένοι σε μια κατάσταση αδιάκοπης βίας? επειδή γεννηθήκαμε κ μεγαλώσαμε στην φυλακή, δεν αντιλαμβανόμαστε πια, ότι μένουμε κολλημένοι εκεί μέσα με αλυσοδεμένα χέρια κ πόδια κ ένα φίμωτρο στο στόμα? τι ονομάζεται λοιπόν νόμιμη κατάσταση? ένας νόμος που μετατρέπει τη μεγάλη μάζα των πολιτών σε υποζύγια για να ικανοποιήσει της ασήμαντες ανάγκες μιας διεφθαρμένης μειονότητας. κ αυτός ο νόμος υποστηριγμένος από μια βάρβαρη εξουσία κ από την ηλίθια πονηριά των πρακτόρων του ,αυτός ο νόμος είναι μια αιώνια ωμή εξουσία που ασκείται πάνω στο δίκαιο κ στην υγιή λογική. (...)
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ – ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί συνάδελφοι, Δυστυχώς βρισκόμαστε σε οικονομικό πόλεμο.Καλούμαστε να πληρώσουμε ξανά και ξανά χρέη που δεν δημιουργήσαμε εμείς . Δεν χρωστάμε τίποτα φτάνει πια . Προσπαθούν να οδηγήσουν όλους εμάς τους μικρομεσαίους στο κλείσιμο των επιχειρήσεων μας, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο στα μονοπώλια και τα πολυκαταστήματα.
Ζητάνε όλα τα βάρη να τα σηκώσουν οι μικρές επιχειρήσεις γιατί οι μεγάλες ξέρουν να φοροδιαφεύγουν χωρίς όμως να τους ενδιαφέρει η επιβίωση μας και το μέλλον των παιδιών μας .Κάθε μέρα βλέπουμε συναδέλφους μας να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους και προβληματιζόμαστε έντονα.Ένας φαύλος κύκλος που δεν έχει τέλος με σκληρά μέτρα , εκβιασμό , τρομοκρατία και πίεση από κυβέρνηση και τρόικα .
Γι αυτό καλούμε όλους τους συναδέλφους στο κλείσιμο των καταστημάτων την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Σύμφωνα με την απόφαση των EΣΕΕ ,ΓΣΕΕ,ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΒΕΕ, ΠΑΣΕΒΕ.
ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Πηγη: www.e-galatsi.gr
Δελτία τύπου απέστειλαν η δημοτική κίνηση «άλλος δρόμος» και ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής κ. Απόστολος Κακλαμάνης σχετικά με τις αποδοκιμασίες εναντίον του βουλευτή, κατά τη διάρκεια των αποκαλυπτηρίων της προτομής του αγωνιστή Νικηφόρου Μανδηλαρά, στην ομώνυμη πλατεία στο Γαλάτσι.
Στο Πρόγραμμα Διαύγεια του Δήμου Γαλατσίου αναρτήθηκε η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής (ΑΔΑ: 4500Ω9Λ-Μ6Ψ), που ελήφθη κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της 28/9/11, σύμφωνα με την οποία ορίστηκε η πίστωση του ποσού για την καταβολή αποζημίωσης των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, ύψους 50.035,80 ευρώ.
Την ίδια ώρα που δεκάδες προμηθευτές και συμβασιούχοι υπάλληλοι είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες, οι δημοτικοί σύμβουλοι φαίνεται να είναι έτοιμοι να εισπράξουν αποζημιώσεις 50.000 ευρώ, στις οποίες βεβαίως δεν συμπεριλαμβάνονται οι αποζημιώσεις των Αντιδημάρχων και των Προέδρων και Αντιπροέδρων των Νομικών Προσώπων. Δηλαδή ένας Αντιδήμαρχος, ο οποίος λαμβάνει ως αντιμισθία μηνιαίως 2.400 ευρώ μεικτά, θα λάβει επιπλέον ένα μέρος από το ποσό των 50.035,80 ευρώ για τη συμμετοχή του σε επιτροπές και συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Κι όλα αυτά σε μια εποχή που ο μέσος Έλληνας αγωνιά για να εξασφαλίσει το «επιούσιο» και υπάρχουν οικογένειες που είναι αναγκασμένες να επιβιώνουν με 500, 700 και 800 ευρώ!
Η Ένωση Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Γαλατσίου,καλεί τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων του Γαλατσίου την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου, 1.30 μμ. ,σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο Γαλατσίου.
ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
Προς
τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων του Γαλατσίου
Συμπληρώθηκε ήδη ο πρώτος μήνας του «νέου σχολείου» και όλοι έχουμε διαπιστώσει ότι αυτή η
χρονιά δεν είναι σαν τις προηγούμενες. Δε βρισκόμαστε αντιμέτωποι απλά με μερικά συνηθισμένα προβλήματα, μπροστά μας έχουμε την πλήρη και ολοκληρωτική απαξίωση του δικαιώματος των παιδιών μας στη μόρφωση και την αντικατάστασή του από «ευκαιρίες για απόκτηση δεξιοτήτων».
Ταγμένος στον αθλητισμό δηλώνει ο πρόεδρος του Αθλητικού και Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Γαλατσίου κ. Εμμανουήλ Πρωτονοτάριος, αφού, όπως ομολόγησε στη συνέντευξη που παραχώρησε στον «ΠΑΛΜΟ», αυτός ήταν και η αιτία που ασχολήθηκε με τα δημοτικά πράγματα.
Ο κ. Πρωτονοτάριος δεν μάσησε τα λόγια του και παραδέχθηκε τη δύσκολη οικονομική κατάσταση του Δήμου, απόρροια και της γενικότερης οικονομικής κρίσης, γι’αυτό και ζητά από σωματεία αλλά και γονείς συμπαράσταση ώστε να αγωνιστούν όλοι για έναν κοινό σκοπό: την αναβάθμιση της ζωής και των συνθηκών αθλητισμού ειδικότερα, στην πόλη του Γαλατσίου.
«ΠΑΛΜΟΣ»: Κύριε Πρόεδρε, μπορείτε να μας κάνετε έναν απολογισμό του φετινού φεστιβάλ; Πόσες παραστάσεις ανέβηκαν, πόσα εισιτήρια κόπηκαν, πόσο κόστισε στο Δήμο Γαλατσίου;
ΕΜΜ. ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ: Να μου επιτρέψετε να θεωρώ τούτο το Φεστιβάλ που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Οργανισμός το καλύτερο ίσως όλων των χρόνων του θεσμού. Συνολικά είχαμε 62 πολιτιστικές βραδιές, όπου «ανέβηκαν» όλα σχεδόν τα σημαντικά έργα γνωστών θιάσων που περιόδευσαν ανά την Ελλάδα, και το κόστος για το Δήμο Γαλατσίου ανήλθε μόλις στις 55.000 ευρώ. Ως προς τον κόσμο υπολογίζουμε ότι το 9ο Φεστιβάλ πρέπει να παρακολούθησαν περίπου 60.000 θεατές.
«Π»: Στην προηγούμενη θητεία σας, ως δημοτική αρχή, είχατε καταργήσει το εισιτήριο στις παραστάσεις αλλά φέτος, σε μια δύσκολη μάλιστα οικονομική χρονιά για τον κόσμο, επαναφέρατε το εισιτήριο. Γιατί το κάνατε;
Ε.Π.:Νομίζω ότι η κατάργηση του εισιτηρίου ήταν μια κακή επιλογή της προηγούμενης θητείας μας διότι, δυστυχώς, ο κόσμος δεν έδειξε τον ανάλογο σεβασμό σε κάτι που του προσφέροταν δωρεάν. Ωστόσο φέτος, λόγω ακριβώς κρίσης που όλοι βιώνουμε, δεν υπήρχαν οι απαιτούμενες οικονομικές προϋποθέσεις από πλευράς Δήμου ώστε να διοργανώσει ένα φεστιβάλ της τάξεως των 300.000 ευρώ, όπως γινόταν την προηγούμενη τετραετία ή των 600.000 ευρώ, όπως γινόταν επί δημαρχίας Θεόδωρου Τούντα.