Μέλη του Σύριζα,της Δημοτικής Κίνησης "Ενότητα για την Ανατροπή",μέλη του ΚΚΕ ,απλοί πολίτες,γιατροί και προσωπικό,άρχισαν να συγκεντρώνονται από τις 7.30 το πρωί,μέσα και έξω από το ΙΚΑ επί της οδού Πρωτοπαδάκη,περιμένοντας για μια ακόμα φορά την επιτροπή που θα έπαιρνε τα κλειδιά από το ΙΚΑ και θα έβαζε λουκέτο ..μέχρι νεωτέρων οδηγιών
Καποια στιγμή γύρω στις 11 έφτασαν τα μέλη της Επιτροπής και ανέβηκαν στο κτήριο για την παραλαβή-κλείσιμο του ΙΚΑ.Ο κόσμος όμως, που ήταν συγκεντρωμένος απ' έξω,τους ακολούθησε διαμαρτυρόμενος και τους ζητούσε με έντονο τρόπο να αποχωρήσουν.Πράγματι, ύστερα από λίγο η επιτροπή παραλαβής του ΕΟΠΥΥ αποχώρησε κάτω από έντονες αποδοκιμασίες.

Το ραντεβού ανανεώθηκε και από τις δυο πλευρές για τις επόμενες ημέρες.Παρά τις υποσχέσεις του Άδωνη προς τον Δήμαρχο Κ. Τσίρο,κανείς δεν γνωρίζει το μέλλειν γένεσθαι της μονάδας του ΙΚΑ στο Γαλάτσι.Σίγουρα όμως,τίποτα δεν θα είναι ίδιο με το παρελθόν...
Παρόντες στην διαμαρτυρία ήταν ο υποψήφιος Δήμαρχος της "Ενότητας για την Ανατροπή" Σπύρος Παναγιώτου και ο υποψήφιος Δήμαρχος Νίκος Μαγκανάρης.





