kentriko banner omorfos teliko33kosmos

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013 23:14

Συγκροτήθηκε σε σώμα το ΔΣ της ΟΝΑΣ

Rate this item
(0 votes)

Συγκροτήθηκε σε σώμα το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας Ναξιακών Συλλόγων. Χαρακτηριστικά της διαδικασίας ήταν το θρίλερ των 3 εκλογικών διαδικασιών για την εκλογή του Προέδρου και το ότι 2 νέοι σε ηλικία πήραν σημαντικές θέσεις στην ομοσπονδία. Ακολουθούν τα αποτελέσματα και η σταυροδοσία.

Πρόεδρος: Βερνίκος Νίκολαος (Σαγκρί)

Αντιπρόεδρος Α: Κονδύλης Σταύρος (Κουρνοχώροι-Μύλοι)

Αντιπρόεδρος Β: Τσάφου-Στεφάτου  Αικατερίνη (Δανακός)

Γενικός Γραμματέας: Μαργαρίτης Μάρκος (Απείρανθος)

Ταμίας: Μαργαρίτης Γιάννης (Τρίποδες)

Ειδικός Γραμματέας: Δέτση Τζανετίνα (Δαμαλάς)

Έφορός: Τσελέντης Χρήστος (Κυνήδαρος)

 

Χρειάστηκε πραγματικά να ψηφίσουν 3 φορές τα μέλη του ΔΣ για να εκλέξουν τον πρόεδρο. Για την ιστορία στην 1η εκλογική διαδικασία, στους 21:

Νίκος Βερνίκος 10 - Κώστας Βερνίκος 9 - 2 Λευκά

2η εκλογική διαδικασία

Νίκος Βερνίκος   9 - Κώστας Βερνικος  9 -Μάρκος Μαργαρίτης  3

3η εκλογική διαδικασία

Νίκος Βερνίκος  12 -Κώστας Βερνικος  8 - 1 Λευκό

 

Αποχώρησε ο κος Λεγάκης και τις υπόλοιπες θέσεις τις εκλέξανε οι 20 εναπομείναντες

 

 Α’ Αντιπρόεδρος: Κονδύλης Σταύρος 13 – Μαργαρίτης Μάρκος 7

Β Αντιπρόεδρος: Τσάφου-Στεφάτου  Αικατερίνη 16 - 4 λευκά

Γενικός ΓραμματέαςΜαργαρίτης Μάρκος 16 – 3 λευκά - 1 άκυρο

Ταμίας: Γιάννης Μαργαρίτης 18 -  2 λευκά

Ειδικός Γραμματέας: Δέτση Τζανετίνα 15 - 5λευκά

Έφορος: Τσελέντης Χρήστος 18 – 2 λευκά

 

Καλή δύναμη σε όλους. Ευχόμαστε από την πλευρά μας να πορευτούν ομαδικά και λειτουργικά γιατί τα προβλήματα της Νάξου είναι πολλά.

Last modified on Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013 15:35

3 IES AD

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi