Μαθαίνουμε ότι μαζεύει πολλούς αξιόλογους ανθρώπους στο ψηφοδέλτιο.
Αυτό δείχνει ότι είναι αρεστό πρόσωπο στην κοινωνία του Γαλατσίου.
Όλοι πάντως λένε ότι είναι το μέλλον.
Μέλλον πάντως και στα δημοτικά έδρανα του Γαλατσίου δείχνει να έχει και ο Πασπαλάς.
Σε μια εποχή που πλέον στο σπίτι δεν κάνει κουμάντο ο μπαμπάς στο τι θα ψηφίσουν τα παιδιά αλλά το αντίθετο, ο Τάσος έχει πιάσει για τα καλά το νόημα.
Νέους στο ψηφοδέλτιο. Αυτοί θα είναι οι επικοινωνιολόγοι του, ΦΩΝΑΖΕΙ…
Εδώ που τα λέμε είναι και ο μόνος που μπορεί να κόψει ψήφους του Μανώλη από το Αθλητικό Κέντρο.
Ο Συριζα που είναι ρε παιδιά;;;
Οι άλλοι αυξάνουν τα ποσοστά τους με τους συμβούλους που παίρνουν και ο αυτός ονειρεύεται ότι επειδή πήρε 35% στις βουλευτικές θα το πάρει και στις δημοτικές;;;
Απλά να επαναλάβω κάτι: Οι υποψήφιοι είναι πολλοί και οι αγανακτισμένοι μοιράζονται.
Ξυπνήστε εκεί στο Σύριζα και κοιτάξτε ποιον θα βγάλετε μπροστά γιατί είπαμε:
Άλλο βουλευτικές άλλο δημοτικές εκλογές.
e-panerxomai






