Πρόεδρος: Νίκος Μαϊτός (15 ψήφους,1 λευκό,3 άκυρα)
Α’ Αντιπρόεδρος: Κώστας Βερνίκος[(Σαγκρί)(16 ψήφους, 2 λευκά, 1 άκυρο)]
Β’ Αντιπρόεδρος: Σπύρος Αρσένης[(Εγγαρές)(10 ψήφους, 3 λευκά)(ο κος Κρητικός πήρε 6 ψήφους ως συνυποψήφιος για τη θέση)]
Γενικός Γραμματέας: Πέτρος Καραπάτης[(Απείρανθος)(15 ψήφους, 3 λευκά, 1 άκυρο)]
Ταμίας: Σταύρος Κονδύλης[(Κορωνοχώρι-Μύλοι)(18 ψήφους, 1 άκυρο)]
Ειδικός Γραμματέας: Σοφία Μάρκου[(Εγγαρές)(13 ψήφους, 4 λευκά, 2 άκυρα))
Έφορος: Απόστολος Σαχάς[(Μέση-Σκαδό)(13 ψήφους, 1 λευκό)(η κα Τσάφου από τον Δανακό πήρε 5 ψήφους ως συνυποψήφιος για τη θέση)
Το επόμενο συμβούλιο θα γίνει στις 9 Ιανουαρίου στο οποίο θα συζητηθεί η κοπή της πίττας και θα συσταθούν επιτροπές για το μοίρασμα αρμοδιοτήτων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στο Γαλάτσι εδρεύουν 8 σύλλογοι μέλη της ΟΝΑΣ. Το inGalatsi.gr εύχεται στο νέο ΔΣ και στην εκτελεστική γραμματεία μια καλή και δημιουργική θητεία στους δύσκολους αυτούς καιρούς που διανύουμε. Η εποχή απαιτεί συλλογικότητα και υπευθυνότητα.





