Το τραγούδι ''στο Γαλάτσι'' τραγούδησε η Μαργαρίτα Ζορμπαλά στο δίσκο ''Περιμένω Σινιάλο'' το 1988. Το έγραψε σε στίχους και μουσική ο Σπύρος Παπαναστασίου ενώ την ενορχήστρωση την έκανε ο Θανάσης Μπίκος.
Last modified on Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2017 14:23