Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, πληροφορηθήκαμε ότι η ευθύνη της πληρωμής των λογαριασμών του φωταερίου ανήκε στο Δήμο και όχι στο Νομικό Πρόσωπο, από την αρχή της λειτουργίας του Σταθμού. Παρά το γεγονός ότι οι πρώην Πρόεδροι των Παιδικών Σταθμών, κα Γ. Κιτσίνη και κ. Γ. Μανιάτης, είχαν επισημάνει προς την Οικονομική Υπηρεσία την υποχρέωση αυτή, ουδείς φρόντισε να πληρωθούν οι λογαριασμοί, με αποτέλεσμα να κοπεί το φωταέριο.
Πηγη: g-magazine.gr





