«Άγνωστο» παραμένει για το 59% των Γαλατσιωτών το Λατομείο Λεβεντάκη το οποίο θα μπορούσε να εξυπηρετήσει σε πολλούς τομείς το Γαλάτσι και να ομορφύνει την πόλη μας.
Όπως φανερώνει η έρευνα «Εσείς Είστε Οι Πρωταγωνιστές» που έκανε ο συνδυασμός «Γαλάτσι. Ζούμε εδώ!», οι πολίτες του Γαλατσίου δεν γνώριζαν το Λατομείο Λεβεντάκη ωστόσο πρότειναν, η επόμενη δημοτική αρχή να το αξιοποιήσει προς όφελος του Γαλατσίου.
Σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν οι Γαλατσιώτες σε ποσοστό 45% θα επιθυμούσαν να μετατραπεί σε συναυλιακό χώρο, με την δεύτερη πιο δημοφιλή απάντηση να είναι το πάρκο αναψυχής.
Οικονομολόγος MSc
Υποψήφιος Δήμαρχος Γαλατσίου
Κώστας Ζώμπος






