Στο ΠΑΛΑΙ Γαλατσίου θα γίνει η πρώτη συνάντηση της δημοτικής παράταξης Αυτοδίοικηση για τον άνθρωπο με τους δημότες της πόλης μας, με επικεφαλής τον δήμαρχο Γαλατσίου Γιώργο Μαρκόπουλο την Κυριακή στις 17/2 και ώρα στις 11:30π.μ.. Ο κος Μαρκόπουλος έγραψε σχετικά στο facebook για την παρασουσίαση του απολογισμού την παρακάτω ανάρτηση:
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλώ την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου στις 11:30 το πρωί στο Ολυμπιακό Γυμναστήριο ΠΑΛΑΙ, για να ενημερωθείτε για τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ της 4ετίας μας στο Δήμο Γαλατσίου.
Θα είναι τιμή μου να μοιραστώ μαζί σας τις μεγάλες και μικρές στιγμές, που περάσαμε ως νέα Δημοτική Αρχή, για να κάνουμε το Γαλάτσι μας καλύτερο.
Σας περιμένω όλους!!!





