Ο Δήμος Γαλατσίου παρακαλεί τους κατοίκους της πόλης μας να μην βγάζουν απορρίματα στους κάδους λόγω της πανελλήνιας απεργίας των εργαζομένων στην καθαριότητα. Ζητάμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας για να διατηρηθεί η πόλη όσο πιο γίνεται καθαρή. Θα ανακοινωθεί νέα ανακοίνωση για τη λήξη της απεργίας.







