kibubu teliko

Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 17:47

Πάσχεις σε κάτι από αυτά, ξεκίνα γυμναστική άμεσα!

Written by
Rate this item
(0 votes)

 

  • Άγχος

Η γυμναστική καταπολεμά το άγχος, καθώς μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό και αυξάνει την έκκριση ενδορφινών που αλλιώς ονομάζεται και ουσία της ευτυχίας. Παράλληλα βλέποντας τον εαυτό μας να αλλάζει προς το καλύτερο ανεβαίνει η αυτοπεποίθησή μας. Όλα αυτά μαζί μας βοηθούν να καταπολεμήσουμε το άγχος της καθημερινότητας και να νιώθουμε πιο ευτυχισμένοι!

  • Παχυσαρκία

Γυμναστική και διατροφή είναι το Α και το Ω για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας. Άνθρωποι με μεγάλα επίπεδα λίπους έχουν αυξημένο κίνδυνο καρδιακών νοσημάτων, αύξηση της χοληστερίνης, του σακχάρου, της πίεσης και σε πολλά άλλα ακόμα. Με ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής και ένα σωστό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής, μπορεί ο καθένας να καταπολεμήσει τα παραπάνω και να μειώσει το λίπος στο σώμα του, όπου σίγουρα θα συμβάλει και πάλι στην καλή ψυχική του υγεία και ευεξία.

  • Χοληστερίνη

Αποδεδειγμένα η γυμναστική συμβάλει στην μείωση της κακής χοληστερίνης και τα τριγλυκερίδια, καθώς αυξάνει την καλή χοληστερίνη.

ok3

  • Αρτηριακή Πίεση

Η άσκηση δρα με προληπτικό τρόπο στην αρτηριακή πίεση καθώς βοηθάει στον να παραμένει ισορροπημένη. Όμως άνθρωποι με υψηλή αρτηριακή πίεση, κατάφεραν με ένα μέτριας έντασης πρόγραμμα να μειώσουν την πίεση τους ή και ακόμα να μειώσουν τις δόσεις που λαμβάνουν από φάρμακα.

  • Μνήμη

Πολύ άνθρωποι πάσχουν από Αλτσχάιμερ ή κάποιες άλλες παθήσεις που έχουν να κάνουν με την μνήμη μας. Με την γυμναστική προλαμβάνουμε ως ένα σημείο τις παθήσεις αυτές και συμβάλουμε στην αποφυγή τους.

  • Καρδιά

Τι είναι η καρδιά, ένας μυς. Όταν δεν γυμνάζουμε καθόλου ένα μυ αυτός ατροφεί, το ίδιο ακριβώς κάνει και η καρδιά. Άνθρωποι που κάνουν καθιστική ζωή έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να προσβληθούν από κάποιο καρδιακό νόσημα. Οι καρδιοπαθείς θα πρέπει να αθλούνται κατόπιν συνεννόησης με τον θεράποντα ιατρό τους.

  • Αϋπνίες

Η γυμναστική συμβάλει σε έναν ποιοτικότερο ύπνο. Κατά την διάρκεια του ύπνου το σώμα επιδιορθώνει τις βλάβες των μυών και ανακτά ενέργεια για την επόμενη μέρα. Όσο για τους άντρες ένας βαθύς ύπνος βοηθά στην αύξηση της τεστοστερόνης που είναι πολύ σημαντική ορμόνη για εμάς.

  • Υγεία των οστών (Οστεοπόρωση)

 

Η γυμναστική σύμφωνα με τους επιστήμονες είναι ο μοναδικός τρόπος πρόληψης της οστεοπόρωσης και συμβάλει και στην καταπολέμησή της. Άτομα που γυμνάζονται παρουσιάζουν οστική πυκνότητα 50% μεγαλύτερη από αυτούς που κάνουν καθιστική ζωή.

Γιακουμής Μ. Ιωάννης

Personal & Weight Trainer      

 DyGteam

 

Last modified on Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 17:53

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi