kibubu teliko

Παρασκευή, 02 Ιουνίου 2017 07:34

Ποια είναι η Ιαπωνική μέθοδος γυμναστικής που έχει εντυπωσιακά και γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα μας

Written by
Rate this item
(0 votes)

Tabata η Ιαπωνική μέθοδος γυναστικής με εντυπωσιακά και γρήγορα αποτελέσματα...

Είναι ίσως ένας από τους πιο σκληρούς τρόπους προπόνησης όταν βέβαια γίνει σωστά! Το Tabata Τraining είναι μια επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αντοχή σας και παράλληλα να κάνει τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί μέχρι και 36 ώρες μετά την 4λεπτη προπόνηση.

Ο δημιουργός της ήταν ο Ιάπωνας Izumi Tabata , ο οποίος την εφάρμοσε σε αθλητές οι οποίοι έκαναν ποδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση για 20 δευτερόλεπτα, με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση διάρκειας 4 λεπτών κάθε φορά, επαναλαμβάνοντας το για 8 κύκλους. Στην ουσία ένα σετ πολύ μικρής διάρκειας που όμως τους έφτανε σε υψηλά επίπεδα έντασης με αποτέλεσμα την γρηγορότερη καύση του λίπους άρα γράμμωση και αύξηση αντοχής.

ok2

Ακόμη το πρόγραμμα αυτό δεν χρειάζεται ακριβούς εξοπλισμούς και κάτι ιδιαίτερο. Πρέπει απλά να υπάρχει σωστός προγραμματισμός έτσι ώστε να βγαίνει το σετ σχεδόν κοντά στα όρια μας. Τότε θα έχουμε τα μέγιστα οφέλη από αυτό. Μπορούμε να συνδυάσουμε ασκήσεις μόνο με το σώμα , βάρη , λάστιχα , kettlebells και αεροβικές ασκήσεις , έτσι ώστε να καταφέρουμε να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που να μας δυσκολεύει , αλλά να είμαστε εξοικειωμένοι με τις ασκήσεις και την τεχνική διότι αυτή είναι που θα μας κρατήσει μακριά από τραυματισμούς.

Αυτό που μου αρέσει σε αυτό τον τρόπο άσκησης είναι ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα πρόγραμμα για κάποιον αρχάριο (όχι κάποιον που ξεκίνησε τώρα την γυμναστική αλλά κάποιον που έχει μια μικρή επαφή για λίγο καιρό) αλλά και για έναν διεθνούς βεληνεκούς αθλητή και να έχεις αποτελέσματα και στους δύο...

Μέχρι τώρα αναφέραμε μόνο θετικά πράγματα για το Tabata , όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι λόγω της υψηλής έντασης που μας φτάνει η προπόνηση αυτή είναι πρέπον να επισκεφτούμε έναν γιατρό για να είμαστε σίγουροι ότι δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα υγείας. Όμως καλό θα ήταν πριν από κάθε είδους προπόνηση να κάνετε ένα μικρό τσεκ απ έτσι ώστε να είστε και εσείς καλυμμένοι αλλά και αυτός που σας προπονεί!

Tabata training από τον personal and weight trainer Γιάννη ΓιακουμήΙωάννης Μ. Γιακουμής

Personal and Weight Trainer

Last modified on Παρασκευή, 02 Ιουνίου 2017 07:54

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi