Ψηφίστηκε από τον Δήμο Αθηναίων το αίτημα της επιτροπής κατοίκων Κυψέλης και Γαλατσίου περί δημιουργίας σταθμού μετρό στο Πάρκο Πάρνηθος. Από την Περιφέρεια Αττικής ζητείται ανάλογη απόφαση και από τον Δήμο Γαλατσίου, στον οποίο ανήκει το πάρκο, προκειμένου και αυτή να αποφασίσει και να τεθεί το θέμα στον υπουργό Υποδομών, για έγκριση.
Σταυρουλάκης Στρατής






