Της Μαρίας Κυπραίου
Παρασκευή πρωί, αρχές Μαΐου και ο ήλιος καίει λες και είναι καλοκαίρι… Το parking του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι, έχει αρκετά αυτοκίνητα για καθημερινή, καθώς πολλοί είναι οι κάτοικοι της περιοχής που έχουν έρθει για να απολαύσουν την ηλιόλουστη ημέρα, είτε ξαπλωμένοι στο γρασίδι, είτε αθλούμενοι, είτε πίνοντας καφεδάκι στις καφετέριες του καταπράσινου πάρκου.
Δείτε το φωτογραφικό υλικό και τα πλάνα στην πηγή.






