Το 1ο Πανναξιακό Φεστιβάλ αφιερωμένο στη Ναξιώτικη λαϊκή τέχνη είχε πραγματοποιηθεί στον παλιό κινηματογράφο του Γαλατσίου "Αλέξανδρον" από 13 εως 19/5/ του 1976! Δείτε φωτογραφίες εδώ:
Το 1ο Πανναξιακό Φεστιβάλ αφιερωμένο στη Ναξιώτικη λαϊκή τέχνη είχε πραγματοποιηθεί στον παλιό κινηματογράφο του Γαλατσίου "Αλέξανδρον" από 13 εως 19/5/ του 1976! Δείτε φωτογραφίες εδώ: