Αγαπημένα φιλαράκια κ γειτονάκια ψυχάρες! Σας καλούμε απο καρδιάς, να βρεθείτε κοντά μας, στην ανοιχτη συζήτηση, που θα γίνει 13/4 μέρα Κυριακή των Βαιων, στις 6.00 το απόγευμα, στο καφέ BLACK & WHITE. Profiti ilia 18, 11147 Galátsi, Greece210.21.37.198. Μαζί μας ο υποψήφιος Δήμαρχος Γαλατσίου, Γιώργος Μαρκόπουλος κ υποψήφιοι Δημοτικοί Συμβουλοι. Σας περιμένουμε να τα πούμε απο κοντά, πίνοντας το αναψυκτικό μας. Φιλιά σε ολους.

Απάντηση, σε κείνους που κριτικάρουν, τους πάντες και τα πάντα, ερχόμενοι, ουρανοκατέβατοι, ότι και καλά θα σώσουν, την ''ΕΛΛΑΔΑ'' και το ΓΑΛΑΤΣΙ μας, με ροβολήματα, βάζοντας τους πάντες σ' ένα τσουβάλι.

Αγαπητοί Συνάνθρωποι...
Σήμερα, στην ΕΛΛΑΔΑ, θα πρέπει να παλέψουμε όλοι μαζί, για να γίνει ακόμη καλύτερη και να μπορέσουν οι νεότεροι να ζήσουν πιο ανθρώπινα, τα ΑμεΑ οι ΑΠΟΜΑΧΟΙ της ΖΩΗΣ και οι ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, να ζήσουν τα υπόλοιπα χρόνια τους με αξιοπρέπεια. Όμως καίριο σκοπό έχουμε πάνω απ’ όλα την ανάδειξη των αξιών που είχαμε την τύχη να βιώσουμε, αλλά και την αφύπνιση όλων μας, από το λήθαργο για ν’ αρχίσουμε να νοιαζόμαστε ΚΑΙ για το διπλανό μας.

Με την πρωτοβουλία της Εθελοντικής Ομάδας Γαλατσίου που ξεκίνησε στις 05/02/2014, σε συνεργασία με τον συνδυασμό ''Αυτοδιοίκηση για τον άνθρωπο'' με τον υποψήφιο δήμαρχο Γιώργο Μαρκόπουλο και τους συνυποψήφιους, τους εθελοντές , την Αγία Γλυκερία και το ποίμνιό της, τον Κον Άγγελο Χριστοδούλου, τα Τοσίτσεια Αβερώφεια δημοτικά σχολεία Εκάλης, την Κα Ζαζάνη Βιτζηλαίου Ελισάβετ, με το ''Ένας κόσμος - Ένα παιδί'' και καλούς φίλους που στηρίζουν σε κάθε προσπάθεια, συμμετέχουμε ενεργά σ αυτή την προσπάθεια .

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΊΛΟΙ και ΦΙΛΕΣ.
Σας αναγγέλλω ότι και επίσημα από σήμερα, 26/1/2014 είμαι μαζί με τους άλλους/αλλες συναγωνιστές/στριες του ''ΕΜΕΙΣ'' και όχι του εγώ, με επίκεντρο τον Συνάνθρωπο, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Γαλατσίου, για 10η τετραετία. (Στον τόπο που γεννήθηκα και ζω, ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΆ ΜΟΥ. Εδώ που οι παππούδες μας και οι γονείς μας, σμίλεψαν με τα χέρια τους, το βράχο και έστησαν, τις φαμελιές τους) με τον Συνδυασμό, του Υποψήφιου Δημάρχου Γιώργου Μαρκόπουλου, του ΜΑΘΗΤΉ και ΑΘΛΗΤΉ μου ''Αυτοδιοίκηση για τον άνθρωπο''.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΊΛΟΙ και ΦΙΛΕΣ.
Σας αναγγέλλω ότι και επίσημα από σήμερα, 26/1/2014 είμαι μαζί με τους άλλους/αλλες συναγωνιστές/στριες του ''ΕΜΕΙΣ'' και όχι του εγώ, με επίκεντρο τον Συνάνθρωπο, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Γαλατσίου, για 10η τετραετία. (Στον τόπο που γεννήθηκα και ζω, ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΆ ΜΟΥ. Εδώ που οι παππούδες μας και οι γονείς μας, σμίλεψαν με τα χέρια τους, το βράχο και έστησαν, τις φαμελιές τους) με τον Συνδυασμό, του Υποψήφιου Δημάρχου Γιώργου Μαρκόπουλου, του ΜΑΘΗΤΉ και ΑΘΛΗΤΉ μου ''Αυτοδιοίκηση για τον άνθρωπο''.