Διατροφή, μια λέξη που τρομάζει, μια λέξη που προκαλεί το αίσθημα της στέρησης, της απαγόρευσης, της καταπίεσης. Μια λέξη που θα μπορούσε να είναι ο τίτλος μιας ταινίας τρόμου. Κι όμως, μια έννοια που αν γίνει αντιληπτή η σοβαρότητα της, μπορεί να χαρίσει μια ζωή γεμάτη υγεία και ευημερία. Πρέπει να γίνει σαφές και κατανοητό, πως ο όρος διατροφή δεν πρέπει ουδέποτε να συγχέεται με τον όρο δίαιτα και ότι συνεπάγεται με αυτό. Η έλλειψη διατροφικής παιδείας αλλά πολλές φορές και η ατομική αδιαφορία οδηγεί σε ένα φαύλο κύκλο ή στο γνωστό για όλους φαινόμενο ¨γιο-γιο¨ . Όλοι μπορούμε να απομυθοποιήσουμε την λέξη δίαιτα και να αντιμετωπίσουμε την διατροφή μας ως έναν τρόπο ζωής.