26 εργαζόμενοι με συμβάσεις έργου, όμηροι των τοπικών αρχόντων για περισσότερο από 6 χρόνια, κάλυπταν διαρκείς και πάγιες ανάγκες στο Δημοτικό Άλσος ( Βασίλης Παπαδιονυσίου).
Μόλις ενημερωθήκαμε ότι 13 ‘’γείτονες’’ του Γαλατσίου πήγαν σήμερα προϊόντα για να στηρίξουν τη συγκινητική αυτή δράση. Αυτό το δείγμα μας περνάει ένα σημαντικό μήνυμα. Ότι πρέπει να βοηθάει ο ένας τον άλλο. Ειδικά τέτοιες μέρες, που έχουμε ανάγκη από κινήσεις συλλογικότητας, οι Γείτονες αποδεικνύουν με πράξεις ότι δεν είναι δύσκολο να υλοποιήσεις μια ιδέα ή ένα στόχο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι από σήμερα 04/12/2013 θα λειτουργήσουν τα γραφεία μας στο Γαλάτσι επί της Λεωφόρου Βεϊκου 2 & Πρωτοπαπαδάκη στον 3ο όροφο.

Με 26 εργαζόμενους απολυμένους και τις εγκαταστάσεις του Άλσους σε δεινή κατάσταση,ανακοίνωση του Δημάρχου μας ενημερώνει,ότι παρ' όλες τις αντίξοες συνθήκες,το κολυμβητήριο στο Άλσος λειτουργεί από σήμερα πρωί-απόγευμα με γυμναστές, ναυαγοσώστες και 2 εθελόντριες νοσηλεύτριες..
Συνεδρίασε χτες βράδυ το δημοτικό συμβούλιο του Γαλατσίου στο δημαρχείο. Στην αρχή διαβάστηκαν 3 ανακοινώσεις για θέματα προ ημερησίας διατάξεως, οι 2 εκ των οποίων αφορούσαν στην έλλειψη φύλαξης στο Άλσος Βεΐκου και τις παρεπόμενες συνέπειες για το Άλσος και τις αθλητικές εγκαταστάσεις, οι οποίες συντηρώνται εθελοντικά από τους αθλητικούς συλλόγους του Γαλατσίου.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, υπερψηφίστηκε ψήφισμα των φαρμακοποιών του Γαλατσίου για τη διατήρηση του σημερινού ωραρίου λειτουργίας, απορρίπτοντας την άκριτη απελευθέρωση του ωραρίου, που θα προκαλέσει αθέμιτο ανταγωνισμό στον κλάδο και θα καταστήσει το φαρμακείο απρόσωπο για τον πολίτη.

Μόλις ενημερωθήκαμε από τον υπεύθυνο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Γαλατσίου κο Κωνσταντίνο Ζώμπο, ότι παραλήφθηκαν καινούρια καλάθια απορριμμάτων, τα οποία θα τοποθετηθούν σε πάρκα, πλατείες και σε πεζοδρόμια του Δήμου μας.
Εντυπωσιακή διακόσμηση, φανταχτερές ζωγραφιές στους τοίχους που μοιάζουν αληθινές, τοπία που σε ταξιδεύουν, ιδιαίτερα φωτιστικά και αναμμένα κεριά... που δημιουργούν μια όμορφη ατμόσφαιρα!

Στα πλαίσια της Κοινωνικής του Πολιτικής ο Δήμος μας εφαρμόζει το πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης οικονομικά ασθενών Δημοτών και κατοίκων του Δήμου μας,
α.- με τη μορφή διατακτικής, για αγορά ειδών διαβίωσης και
β.- με ένταξη στο κοινωνικό παντοπωλείο για παροχή ειδών διαβίωσης.
Κύριο μέλημά μας, είναι η μετά από αξιολόγηση δίκαιη παροχή, έτσι ώστε όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάνθρωποί μας να μπορούν να βοηθηθούν, εφόσον το επιτρέπουν, τόσο τα οικονομικά του Δήμου μας, όσο και οι νέες ρυθμίσεις και οι εγκύκλιοι που επιβάλλει ο νέος Ν. 3852/2010 «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ».