Γνωστός γιατρός της περιοχής που δεν έχει ασχοληθεί με τα κοινά έως σήμερα, αν και δεν έλειψαν οι προτάσεις στις τελευταίες δημοτικές εκλογές, έχει αρχίσει να σκέφτεται το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος… Το μόνο που τον προβληματίζει είναι το γεγονός ότι «…μετά την αποτυχία του σημερινού Δημάρχου και κάποιων ιατρών της Διοίκησής του, πώς είναι δυνατόν οι Γαλατσιώτες να εμπιστευθούν ξανά τους γιατρούς στο τιμόνι της πόλης;».
Επειδή πλησιάζουμε προς το τέλος του έτους και ακούω ότι ο φίλτατος Δήμαρχος δεν έχει σκοπό να κάνει αλλαγές στο «κυβερνητικό» σχήμα, του προτείνω να μην αποκλείσει το ενδεχόμενο να δώσει κάποιες Αντιδημαρχίες στο νέο αίμα της ομάδας του… Είναι πολλά τα λεφτά της Αντιδημαρχίας και είναι «λογικό» κάποιοι/κάποιες να μην αφήσουν τις θεσούλες τους αμαχητί… Το τελευταίο, όμως, που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι το «βόλεμα» κάποιων παντελώς ανίκανων δημοτικών συμβούλων…
Το «τραγελαφικό» είναι ότι υπάρχει Αντιδήμαρχος που δεν εργάζεται και τα έσοδα που έχει, είναι στο μεγαλύτερο μέρος από τους μισθούς της Αντιδημαρχίας, σύμφωνα με το «πόθεν έσχες» που έχει δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Γαλατσίου… Και δεν εννοώ, σε καμία περίπτωση, τους δημόσιους υπαλλήλους που έχουν αφήσει τη δουλειά τους στο δημόσιο, επιλέγοντας να είναι στο Δήμο και να πληρώνονται με το μισθό του Αντιδημάρχου…
Δηλαδή, υπάρχουν κάποιοι/κάποιες που βλέπουν το «αντιδημαρχηλίκι» ως επάγγελμα, αν και οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι επιεικώς …ερασιτεχνικές!!!
Όταν μπορώ, θέλω να είμαι ακριβής στην πληροφόρηση… Σας ενημερώνω, λοιπόν, ότι το δείπνο Μανιάτη με τους 32 (για την ακρίβεια) συνδαιτυμόνες, αφορούσε τον εορτασμό για την «προαγωγή» του στη ΔΕΗ, όπως μας διαβεβαίωσε ο ίδιος ο Ιωάννης. Εγώ, πάντως, έμεινα με την απορία: Πώς γίνεται η συζήτηση να περιστρεφόταν αποκλειστικά γύρω από τα δημοτικά-πολιτικά; Το μόνο βέβαιο είναι ότι υπάρχει … «προαγωγή», ανεξάρτητα από το … «είδος» της! Σε κάθε περίπτωση, του στέλνω τα συγχαρητήριά μου!
Πηγη: g-magazine.gr





