χωρίς κανένα πρόβλημα, καθώς επέστρεψαν οι εργαζόμενες στο χώρο εργασίας τους αφού λύθηκαν τα ζητήματα που είχαν προκληθεί το τελευταίο διάστημα.
Παράλληλα, ξεκίνησε επιτυχώς και η μεταφορά των φοιτητών με το λεωφορείο που έχει ορίσει ο Δήμος για να τους πηγαίνει από το Γαλάτσι στην Πανεπιστημιούπολη.





