Κινδυνολογούν για να μας τρομοκρατούν, με σκοπό να λέμε και ευχαριστώ που μένουμε στο ευρώ. Που πουλάμε τσάμπα τη γη που πολέμησαν οι πρόγονοί μας και ταυτόχρονα την αξιοπρέπεια μας.
Το όπλο μας πρέπει να είναι η αισιοδοξία. Μη μας παίρνει από κάτω. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα επιβιώσουμε. Κανείς δε χάνεται. Θα μάθουμε να συμπεριφερόμαστε συλλογικά. Να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας γιατί μόνο όλοι μαζί μπορούμε.
Και όταν έρθουν οι εκλογές να μην ψηφίσουμε σαν πρόβατα γιατί στο τέλος θα μας σφάξουν και σαν πρόβατα.
Αγάπη ρε και τίποτα άλλο.





