Γκέοργκ Μπύχνερ (Γερμανός θεατρικός συγγραφέας)
Παραπάνω επισυνάπτεται ένα απόσπασμα από την επιστολή που έστειλε ο συγγραφέας στους γονείς του τον Απρίλιο του 1833..
Άραγε είναι μήπως καθόλου επίκαιρη 178 χρόνια μετά ???? και το κυρίαρχο ζητούμενο είναι αν εδώ που έχουμε φτάσει πια, να βρισκόμαστε επιτέλους(!) σε θέση να αντιληφθούμε αυτή την βία? Δηλαδή πριν ξεκινήσει ο καθένας να επιρρίπτει ευθύνες, πρώτα να ασκήσει την απόλυτη αυτοκριτική κ ΜΟΝΟ τότε να περάσει στην κριτική. Αλλιώς η κατάσταση του παραπάνω κειμένου θα επαναλαμβάνεται συνεχώς κ συνεχώς ανά τους αιώνες όσο συνεχίζουμε να είμαστε ίδιοι κ απλά να επιβεβαιώνουμε το κείμενο αυτό. Έχει μεγάλη διαφορά να παρακολουθήσουμε τι συμβαίνει κ να πούμε ως εδώ, κ μεγάλη διαφορά να παρακολουθήσουμε τι συμβαίνει κ απλά για άλλη μια φορά να συνεχίσουμε να ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ…
Ο Ρήγας Φεραίος είπε : ‘’όποιος ελεύθερος συλλογάται, συλλογάται καλά ‘’. καταφέραμε να μην είμαστε ελεύθεροι, ας καταφέρουμε να συλλογιστούμε καλά..
Αποστόλης Ψαρρός
Ηθοποιος





