
Η δημοτική παράταξη <<Μαζί μπορούμε για το Γαλάτσι>> με επικεφαλής τον Μανώλη Πρωτονοτάριο, κάλεσε σε συνάντηση τους αθλητικούς φορείς, τους πολιτιστικούς συλλόγους και τα ΜΜΕ του Γαλατσίου, για να συζητηθεί το θέμα του ΠΑΛΑΙ.

Γαλάτσι 12 Φεβρουαρίου 2014
Μια νέα ελπίδα γεννιέται στην πόλη μας.
Μια νέα προσπάθεια ξεκινά στο Γαλάτσι, μια προσπάθεια ενότητας, αντίστασης και ανατροπής. Μια νέα προσπάθεια στηριγμένη στους αγώνες, στις εμπειρίες, στις σχέσεις που διαμορφώθηκαν στο παρελθόν. Μια νέα προσπάθεια που προσπαθεί να σταθεί με ευθύνη απέναντι στην οδύνη και την οργή της μνημονιακής καταστροφής αλλά και στην ελπίδα για μια οικονομική, πολιτική, κοινωνική διέξοδο για τη Χώρα και τους Πολίτες.

Την Τετάρτη 19 Φλεβάρη και ώρα 8:00 μμ.
Προσκαλούμε όλους τους κατοίκους της πόλης

Ο Δήμαρχος Γαλατσίου Κυριάκος Τσίρος, παρουσία της Νομικής Συμβούλου του Δήμου Χρυσαυγής Γκουβέτσου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ Κωνσταντίνο Κοτσάτο και το Νομικό Σύμβουλο του Υπουργείου Αθλητισμού Χρυσόστομο Σχοινά για να συζητήσουν τη δυνατότητα ενοικίασης του Κλειστού Ολυμπιακού Γυμναστηρίου «ΠΑΛΑΙ» από την ΕΤΑΔ (Εταιρία Ακινήτων Δημοσίου), ώστε να αξιοποιηθεί ως έδρα της ΑΕΚ για τα επόμενα χρόνια, με ανταποδοτικούς όρους για το Δήμο Γαλατσίου που θα αφορούν στην αξιοποίηση αθλητικών χώρων του ΠΑΛΑΙ από τους αθλητικούς συλλόγους και τις ακαδημίες του Γαλατσίου.

Σε μια σημαντική αποκάλυψη προχώρησε πριν από λίγο ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ Κωνσταντίνος Κοτσάτος, στην κοπή της πίτας της Ανδρικής ομάδας Βόλεϊ. Στο περιθώριο της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του σωματείου γνωστοποίησε ότι επετεύχθη συμφωνία με τον Δήμο Γαλατσίου για την παραχώρηση των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων στην Ένωση, κάτι που ήδη ανακοίνωσε ο Δήμαρχος της περιοχής στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο Σπύρος Παναγιώτου εκλέχτηκε υποψήφιος Δήμαρχος Γαλατσίου της Δημοτικής Κίνησης "ΕΝΟΤΗΤΑ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ" από τη Γενική Συνέλευση της Κίνησης που έγινε στις 8.2.14 στο "Καμίνι" .
Στην ομιλία του, μετά την εκλογή, ο Σπ. Παναγιώτου αναφέρθηκε στην τραγική κατάσταση που βρίσκεται η κοινωνία αλλά και ο δήμος μας λόγω της πολιτικής των μνημονίων που εφαρμόζει η κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου. Αναφέρθηκε στους στόχους της Δημοτικής μας Κίνησης «ΕΝΟΤΗΤΑ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ» σημειώνοντας ότι η μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών, παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης και των τοπικών παραγόντων, θα πάρει μορφή δημοψηφίσματος καταγγελίας της πορείας προς την καταστροφή στην οποία οδηγείται η χώρα αλλά και η ίδια η Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Με την πρωτοβουλία της Εθελοντικής Ομάδας Γαλατσίου που ξεκίνησε στις 05/02/2014, σε συνεργασία με τον συνδυασμό ''Αυτοδιοίκηση για τον άνθρωπο'' με τον υποψήφιο δήμαρχο Γιώργο Μαρκόπουλο και τους συνυποψήφιους, τους εθελοντές , την Αγία Γλυκερία και το ποίμνιό της, τον Κον Άγγελο Χριστοδούλου, τα Τοσίτσεια Αβερώφεια δημοτικά σχολεία Εκάλης, την Κα Ζαζάνη Βιτζηλαίου Ελισάβετ, με το ''Ένας κόσμος - Ένα παιδί'' και καλούς φίλους που στηρίζουν σε κάθε προσπάθεια, συμμετέχουμε ενεργά σ αυτή την προσπάθεια .
Προχωράμε μπροστά μαζί με τους πολίτες, για να υπηρετήσουμε τα οράματα μας, για να λυσουμε τα προβλήματα του δήμου μας.Με γνώση και υψηλό αίσθημα ευθύνης...