Αντιστέκεται ο δήμαρχος Γαλατσίου, Γιώργος Μαρκόπουλος, στα κονδύλια της περιφέρειας Αττικής και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα που θέλει το δήμο Γαλατσίου να παρέχει δωρεάν wifi στους κατοίκους.