kentriko banner omorfos teliko33kosmos

 

manolis protonotariosΔελτίο Τύπου

Ο υποψήφιος δήμαρχος Γαλατσίου Μανώλης Πρωτονοτάριος ενημερώνει τους Γαλατσιώτες ότι από την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου λειτουργεί επί της οδού Ιπποκράτους 16, τηλ. 102929693, το εκλογικό του γραφείο.

Το γραφείο θα είναι ανοιχτό πρωί και απόγευμα. Εκεί μπορείτε να καταθέσετε τις απόψεις και τις προτάσεις σας για τη βελτίωση της ζωής στην πόλη μας, το Γαλάτσι.

Οι εποχές που ζούμε είναι δύσκολες για όλους αλλά με σωστό σχεδιασμό, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη μπορούμε να ξεπεράσουμε πολλά προβλήματα. 

Ελάτε να διαμορφώσουμε μαζί το αύριο της πόλης μας.

Ο υποψήφιος δήμαρχος Μανώλης Πρωτονοτάριος θα βρίσκεται στο εκλογικό γραφείο κάθε απόγευμα 18.00 – 20.00.

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας

Αγαπητές Συμπολίτισσες Αγαπητοί Συμπολίτες

Γνωριζόμαστε και ζούμε στο Γαλάτσι μας πολλά χρόνια.

Με τους μεγαλύτερους από μικρά παιδιά, με μια σχέση ζωής, το νήμα της οποίας δεν κόπηκε ποτέ.

Με τους νεώτερους από την καθημερινή κοινή μας δράση στους χώρους του πολιτισμού, της άθλησης, της γνώσης, της οικολογίας και της ποιότητας ζωής.

Όλοι μαζί δίνουμε τη μάχη της αλληλεγγύης σε μια εξαιρετικά δύσκολη στιγμή για την πατρίδα μας, αλλά και για την πόλη μας, το Γαλάτσι.

Σε λίγους μήνες, θα κληθούμε να επιλέξουμε την επόμενη δημοτική αρχή της πόλης μας, μια δημοτική αρχή που, με τη σειρά της, θα κληθεί να αντιμετωπίσει νέες ανάγκες και να δώσει λύσεις σε προβλήματα που συνεχίζουν να μας απασχολούν.

Μετά από δύο θητείες στα κοινά της πόλης μας, επικοινωνώ σήμερα μαζί σας, για να σας καταστήσω κοινωνούς της απόφασής μου να θέσω υποψηφιότητα για το αξίωμα του Δημάρχου και να σας ζητήσω να μου κάνετε τη μεγάλη τιμή να συστρατευτείτε μαζί μου σε άλλη μια κοινή προσπάθεια για την πόλη μας και το Κοινό Καλό.

Η σημερινή ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου είναι μόνο η αρχή της επικοινωνίας μας μέχρι τις εκλογές.

Πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν οι ανακοινώσεις για τα στελέχη της παράταξης που ήδη βρίσκονται και θα βρεθούν μαζί μου στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το Γαλάτσι μας.

Επίσης, σύντομα θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μαζί σας το Πρόγραμμα του Συνδυασμού, προκειμένου να ενισχυθεί η αμφίδρομη επικοινωνία μας και όλοι μαζί να αποφασίσουμε για το μέλλον μας.

Με τιμή Μανώλης Πρωτονοτάριος

 

Προς το Δήμαρχο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου
Αγαπητοί συνάδελφοι
Με την επιστολή μου αυτή επιβεβαιώνω και επίσημα την ανεξαρτητοποίησή μου από το Συνδυασμό «Ανεξάρτητη Δημοκρατική Κίνηση Γαλατσίου – Δημοκρατική Συνεργασία Πολιτών», καθώς και την απόφασή μου να κατέλθω αυτόνομα στο στίβο των επερχόμενων δημοτικών εκλογών, διεκδικώντας το αξίωμα του Δημάρχου Γαλατσίου.
Πορευτήκαμε μαζί για επτά δημιουργικά χρόνια και θέλω να ευχαριστήσω όλους σας γι’ αυτή τη συνεργασία προς όφελος όλων των Γαλατσιωτών.
Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση.


Ήταν μια απόφαση γεμάτη συναισθηματικές φορτίσεις, αλλά πιστεύω ότι στην πολιτική οφείλουμε να λαμβάνουμε αποφάσεις με γνώμονα το Κοινό Καλό.
Στην πολιτική δεν έχουν θέση οι διαχειριστικές λογικές, αλλά απαιτούνται μεγάλες αποφάσεις σε κρίσιμες στιγμές.
Μετά από πολλή σκέψη και πολλές συζητήσεις, έχοντας εκτιμήσει και το μέχρι σήμερα έργο της παρούσας δημοτικής αρχής και του επικεφαλής δημάρχου, κατέληξα στο συμπέρασμα πως το σημερινό σχήμα έχει πλέον φτάσει στα όριά του, έχει δώσει ό,τι μπορούσε να προσφέρει.
Το κεφάλαιο αυτό κλείνει και αρχίζει ένα άλλο, στο οποίο επιθυμώ να βάλω την προσωπική μου σφραγίδα, υπηρετώντας το Γαλάτσι από τη θέση του δημάρχου, αν βεβαίως οι συμπολίτες μας με τιμήσουν με την εμπιστοσύνη τους.
Είναι σε όλους γνωστή η δράση μου και η προσφορά μου, με αιχμή του δόρατος τη θέση του προέδρου του Πολιτιστικού και Αθλητικού Οργανισμού.
Για μένα, οι επιτυχίες αυτές αποτελούν και θα αποτελέσουν τον οδηγό για να συνεχίσω να εργάζομαι, ελπίζοντας στη συνεργασία όλων και στη συμμετοχή των πολιτών του Γαλατσίου, στην υπηρεσία των οποίων έχω απόλυτα αφοσιωθεί, χωρίς να φείδομαι χρόνου, κόπου και κάθε είδους προσφοράς.
Προσβλέπω στη συνεργασία όλων και ελπίζω ότι οι επιλογές του καθενός και της καθεμιάς θα διέπονται πάντα από ένα και μοναδικό κριτήριο: Σε δύσκολους καιρούς να στεκόμαστε πάντα στο πλευρό των δημοτών μας και να παίρνουμε πρωτοβουλίες που θα τους απαλλάσσουν από τα προβλήματα της καθημερινότητας, δημιουργώντας προοπτικές για το μέλλον και αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του αύριο σε όλα τα επίπεδα.
Kατόπιν όλων των ανωτέρω δεν δύναμαι να είμαι πλέον Πρόεδρος και μέλος του Δ.Σ. του Νομικού Προσώπου ΄΄Αθλητικός και Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Γαλατσίου-Βασίλης Παπαδιονυσίου΄΄.
Με εκτίμηση και ευχαριστίες για τη συνεργασία

Μανώλης Πρωτονοτάριος

Γαλάτσι, 12 Νοεμβρίου 2013

inGalatsi.gr: Λογική κίνηση του Μανώλη Πρωτονοτάριου από τη στιγμή που ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του ως υποψήφιος Δήμαρχος Γαλατσίου. Ως inGalatsi θεωρούμε ότι ήταν επτυχημένη η παρουσία του ως τώρα από το πόστο του προέδρου του πολιτιστικού και αθλητικού οργανισμού του Δήμου αλλά δυστυχώς ο επίλογος της θητείας του ήταν απογοητευτικός με την απόλυση των εργαζομένων του αθλητικού κέντρου. Ο κος Πρωτονοτάριος πάντως έπραξε τα δέοντα για την κατάσταση αυτή, υπερασπίζοντας τους υπαλλήλους στο δικαστήριο. Αν εφαρμόστηκαν οι σωστές πολιτικές ή οι λανθασμένες που φθάσαμε σε αυτό το σημείο, ας το κρίνουν οι δημότες στις εκλογές. 

 

Σελίδα 3 από 3

3 IES AD

deseo teliko

boskopoula teliko

Uhair ingalatsi