Print this page
Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017 07:02

Να μη βγάζουμε τα απορρίματα στους κάδους μας λέει ο δήμος Γαλατσίου

Rate this item
(0 votes)

ingalatsi xeΟ Δήμος Γαλατσίου παρακαλεί τους κατοίκους της πόλης μας να μην βγάζουν απορρίματα στους κάδους λόγω της πανελλήνιας απεργίας των εργαζομένων στην καθαριότητα. Ζητάμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας για να διατηρηθεί η πόλη όσο πιο γίνεται καθαρή. Θα ανακοινωθεί νέα ανακοίνωση για τη λήξη της απεργίας.

 

 

Ανακοίνωση δήμου Γαλατσίου για την απεργία των υπαλλήλων καθαριότητας

 

ok3

 

 

Last modified on Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017 07:13
inGalatsi

Latest from inGalatsi