, σε συνεργασία με τον Δήμο Νέας Ιωνίας και τη Διεύθυνση Αναδασώσεων Αττικής την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου, όπου θα φυτευτούν 7.000 νέα δέντρα. Καλούμε όλα τα μέλη και τους φίλους μας να συμβάλουμε μαζί με τις εθελοντικές ομάδες και τους πολίτες στην αναδάσωση της τελευταίας μεγάλης ελεύθερης έκτασης στον οικιστικό ιστό της Αθήνας .
Συνεργεία του ΣΠΑΤ και των Δήμων, θα περιμένουν τους εθελοντές στις 10 το πρωί στο παρκινγκ της Λεωφόρου Βεϊκου ακριβώς μετά το Άλσος Γαλατσίου με κατεύθυνση προς Νέα Ιωνία.
Πηγη: e-galatsi.gr