Ο Τσίρος ανακοίνωσε 42. Η Λεπίδα που είναι, οεο;;;; Λιγοστεύουν τα πρωτοπαλίκαρα δήμαρχε!!!!!
Ο Πρωτονοτάριος ετοιμάζει γερή βόμβα. Πρωτοκλασάτο όνομα που του ‘’βαράγανε προσοχές’’ πολλοί στο πέρασμα του.
Ο Μαρκόπουλος διαβάσαμε ότι ανακοινώνει Δερεδίνη, Μελισσουργό και έμαθα ότι έχει μια λίστα από πολλά ονόματα που τον έχουν πλησιάσει για να είναι υποψήφιοι και είναι στη διαδικασία επιλογής.
Ο Μαγκανάρης σιγά-σιγά μαζεύει πρόσωπα στο ψηφοδέλτιο. Αν και είναι πολύ αινιγματικός στο θέμα Ζέρβα, δε δείχνει να τον νοιάζει και τόσο. Πώς να τον ενδιαφέρει άλλωστε όταν θα τον πλαισιώσουν όχι ένα, όχι δύο αλλά πάνω από 40 ονόματα άφθαρτα.
Τώρα που είπα άφθαρτα θα σας εκφράσω τη σκέψη μου. Ως τώρα όσοι κατέβαιναν στις εκλογές ψηφιζόντουσαν από κάποιους που δεν ήταν υποψήφιοι αλλά ψηφοφόροι. Λογικό;;; Λογικό! Τώρα που αυτοί οι ψηφοφόροι γίνονται υποψήφιοι, ποιος θα ψηφίσει τα ‘’μεγάλα’’ και γνωστά ονόματα;;;;;
Κύριοι και κυρίες, ΧΙΛΙΆΡΙΚΟ φέτος δε θα πάρει κανένας. Εκτός αν πάρει κάποιος που θα στηριχτεί από τον επικεφαλής της παράταξης του ή αν είναι ένα βαρύ όνομα, με απήχηση στη νεολαία, άφθαρτο και Ναξιώτης. Μην αρχίσετε τις υποθέσεις παιδιά. Τον Σκληράκη εννοώ… Αν οι μαθητές, βγάζουνε μέχρι και μπλουζάκια για τον καθηγητή τους, φανταστείτε τι θα κάνουν όταν εκλεγεί ο Γιάννης. Πρώτη φορά θα δούμε νέους στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου.
Ξεκινήσαμε τις συνεντεύξεις και μάλιστα oncamera. Ήδη του Κουνάνη έχει προκαλέσει μεγάλο χαμό. Όταν θα βγει και του Τράπαλη… εκεί να δεις. Ο άνθρωπος πραγματικά τα λέει έξω από τα δόντια, με ορθό λόγο και τεκμηριωμένο. Χαίρομαι ιδιαίτερα που η στήλη των συνεντεύξεων oncamera, θα αναδείξει τους ικανούς…
e-panerxomai
