Print this page
Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 12:28

Παιδικοι σταθμοι και λεωφορεια για τους φοιτητες στο Δημο Γαλατσιου

Rate this item
(0 votes)

                                                                            Γαλάτσι, 10 Νοεμβρίου 2011

                                                                ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

 

Στις 9 Νοεμβρίου 2011 ξεκίνησαν κανονικά τη λειτουργία τους όλοι οι παιδικοί σταθμοί του Δήμου Γαλατσιου,

χωρίς κανένα πρόβλημα, καθώς επέστρεψαν οι εργαζόμενες στο χώρο εργασίας τους αφού λύθηκαν τα ζητήματα που είχαν προκληθεί το τελευταίο διάστημα.

Παράλληλα, ξεκίνησε επιτυχώς και η μεταφορά των φοιτητών με το λεωφορείο που έχει ορίσει ο Δήμος για να τους πηγαίνει από το Γαλάτσι στην Πανεπιστημιούπολη.


Last modified on Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 12:33
inGalatsi

Latest from inGalatsi