Print this page
Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013 00:03

Τρεις Γαλατσιώτες στη Νομαρχιακή Επιτροπή Β.Π. του ΣΥΡΙΖΑ

Rate this item
(0 votes)

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, στις εκλογές  για την ανάδειξη της Νομαρχιακής Επιτροπής των Βορείων Προαστίων του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία εποπτεύει 14 Δήμους της Αθήνας (μεταξύ των οποίων και το Γαλάτσι),

μεταξύ των μελών που εξελέγησαν είναι και τρεις Γαλατσιώτες.

Είναι οι (με αλφαβητική σειρά): Ελένη Αυλωνίτου, Παύλος Δερμενάκης, Γιώργος Μπαλάφας.

Πηγή: g-magazine

inGalatsi

Latest from inGalatsi