Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά από μόνη της. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, Ο ΤΣΙΡΟΣ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, ΟΙ ΔΥΟ, ΝΟΥ, ΤΟΥΔΕΣ !!! είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει το ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει το λαό, που τον παρασύρει με τη βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!
Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη! Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.
Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε το ζυγό. ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ! Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα. Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος. Γι' αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ. Και τον σκοτώνει ρίχνοντάς του το βέλος στο ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που τη χρησιμοποιεί ενάντια στη νόηση των ανθρώπων! Η Αθάνατη Αρχαία ΕΛΛΑΣ τα ήξερε ΟΛΑ, τα είπε ΟΛΑ, αλλά ακολούθησε το Δελφικό Ρητό: "ΑΠΟΛΛΩΝ" ο Άναξ, ου το Μαντείον έστι εν Δελφοίς. ουδέν Λέγει, ουδέν Κρύπτει, αλλά ΣΗΜΑΙΝΕΙ".
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ ''ΓΑΛΑΤΣΙ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ'' ΜΟΝΟ, ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ, ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ !!! ΄΄ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ! ΠΟΥ ''ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΘΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΙΤΕΙΑ''
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Ελευθέριος Φραγκίσκος Κουνάνης
