Με επιστολή η οποία κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Μανιάτης, γνωστοποιεί τις προθέσεις του, να συμμετάσχει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού ‘’Γαλάτσι – Αυτοδιοίκηση για τον Άνθρωπο’’ ύστερα από πρόταση του επικεφαλής και δημάρχου Γαλατσίου Γιώργου Μαρκόπουλου.
Υπενθυμίζουμε ότι ο κος Μανιάτης ήταν από τα ‘’πρωτοπαλίκαρα’’ της παράταξης ‘’Ανθρώπινο Γαλάτσι’’ και βγήκε 2ος σε σειρά σταυρών της παράταξης, πίσω από τον σημερινό υποψήφιο δήμαρχο Γαλατσίου, Κώστα Ζώμπο.
Η συμμετοχή του κου Μανιάτη θα παίξει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια που κάνει η παράταξη Μαρκόπουλου να πείσει για 2η συνεχή εκλογική διαδικασία τους δημότες του Γαλατσίου να την εκλέξουν ως διοίκηση του δήμου.
Διαβάστε την επιστολή του κου Μανιάτη:


![]()