Ο δήμαρχος Γαλατσίου Γιώργος Μαρκόπουλος, αποκάλυψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ότι υπήρχε αισθητήρας που μετρούσε πόσοι ήταν οι μοναδικοί επισκέπτες της συγκέντρωσης στο ΠΑΛΑΙ.
Μετά τα σαρκαστικά σχόλια που ακολούθησαν, κυρίως από μέλη της παράταξης Ζώμπου, αποκάλυψε και τα αποτελέσματα του 1ου γκάλοπ που πραγματοποιήθηκε.

Το κείμενο είναι σατιρικό!!!