Στο Γαλάτσι δείχνει να ‘’επενδύει’’ το υπουργείο συγκοινωνιών αφού θα δημιουργηθεί και 4η στάση του μετρό στην περιοχή μας! Προσωπικές ενέργειες του δημάρχου Γαλατσίου για την επίτευξη του στόχου έφεραν το αποτέλεσμα! Για επικοινωνιακά παιχνίδια κάνει λόγο η αντιπολίτευση! Το όνομα της στάσης στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβα θα είναι Γιώργος Μαρκόπουλος με εισήγηση της περιφερειάρχη Αττικής Ρένας Δούρου…

Το κείμενο είναι ΦΥΣΙΚΑ σατιρικό!!!