Ακόμα μια διάρρηξη σήμερα τα ξημερώματα στην οδό Αγ Ειρήνης στο Γαλάτσι, στο χωματόδρομο της ΕΥΔΑΠ. Ο ιδιοκτήτης ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τους διαρρήκτες καθώς είχε ξεχάσει το κινητό του μες στο αυτοκίνητο και μάλιστα, όταν επέστρεψε, είδε τον ένα από τους δύο να κοιμάται.
Οι κάτοικοι ζητούν να υπάρχει αστυνόμευση στις οδούς Αγ Ειρήνης, Αιγοσθενων και Ανδριτσαινης, γύρω από τα σχολεία επειδή έχουν γίνει πάρα πολλές κλοπές οχημάτων, διαρρήξεις και βανδαλισμοί.
Κείμενο & φωτογραφία: Στέλιος Σκάρος
