Δεν είναι το πρώτο αυτοκίνητο που «πετάει έξω» αυτή η απότομη στροφή και, δυστυχώς, δεν πρόκειται να είναι και το τελευταίο... Ο «ΠΑΛΜΟΣ» έχει επανειλημμένως κάνει αναφορά στο θέμα, από τον πρώτο κιόλας καιρό που κατασκευάστηκε η νησίδα της οδού Καραϊσκάκη. Κάτι η απότομη κλίση της στροφής, κάτι η μεγάλη ταχύτητα που αναπτύσσουν οι οδηγοί και το κακό δεν αργεί να γίνει.
Ευτυχώς, τα μέχρι τώρα τροχαία που έχουν γίνει στο σημείο αυτό ήταν αναίμακτα. Για σκεφτείτε, όμως, να προχωρούσε κάποιος στο πεζοδρόμιο...
Πηγή: palmosnews.gr