Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Κυριακή 19 Μαρτίου ,μια ακόμα αναδάσωση του ΣΠΑΤ,με την συνεργασία της Διεύθυνσης Αναδασώσεως Αττικής, του Δήμου Γαλατσίου, του Συλλόγου ΔΡΑΣΗ, τοτ 1ου Συστήματος Προσκόπων Γαλατσίου,τους Δήμους μέλη του Συνδέσμου -Νέας Ιωνίας- Φιλοθέης - Ψυχικού..και τους εθελοντές και φίλους του περιβάλλοντος που συμμετείχαν για άλλη μια φορά ενεργά και ουσιαστικά.
Διαβάστε τη συνέχεια και δείτε φωτογραφικό υλικό εδώ...
