Print this page
Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013 16:12

Κατάργηση του ΦΠΑ στα κράνη

Rate this item
(0 votes)

Ο φόρος στην άσφαλτο δεν είναι αρκετός; Γιατί να πληρώνουμε και ΦΠΑ στα Κράνη;
Ξεκίνησε μια διαδικασία στο διαδίκτυο με σκοπό να μαζευτούν υπογραφές για την κατάργηση του ΦΠΑ στα κράνη…

Στην Αγγλία τα κράνη έχουν μηδενικό ΦΠΑ, σε άλλες χώρες της Ευρώπης έχουν ΦΠΑαντίστοιχο των φαρμάκων.

Στην Ελλάδα παρά τον βαρύ φόρο αίματος που πληρώνουμε καθημερινά το ΦΠΑ παραμένει στο εξωφρενικό 23%!!!

Απαιτούμε την κατάργηση του ΦΠΑ στα κράνη και στον εξοπλισμό ασφαλείας για τουςαναβάτες.

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο και ψηφίστε: Κατάργηση ΦΠΑ στα Κράνη!!!

inGalatsi

Latest from inGalatsi